• It begins with a mistake, but ends with a boyfriend

    Het gaat over een meisje dat op school heel er word gepest. In de zomervakantie logeert ze tante, en die regelt een ontmoeting met One Direction. het zou blijven bij een kleine ontmoeting, maar al snel veranderd haar hele leven.
    Please, reageer er even op, zeg wat je er van vind.

    http://www.quizlet.nl/stories/94406/begins-witch-a-fault-but-end-witch-a-boyfrend-one-direction/


    xx

    de goede link:

    http://www.quizlet.nl/stories/94406/begins-witch-a-fault-but-end-witch-a-boyfrend-one-direction/

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 13:23 ]


    I believe that Kindness can Save the World

    Krull schreef:
    Misschien kan je je hoofdstuk insturen om het te laten beta readen? [:

    ^^


    Don't find love. Let love find you.

    Ora schreef:
    Euh. Als je de titel niet eens normaal kan schrijven, ga ik je story niet lezen ..


    comfort in c h a o s

    Krull schreef:
    Misschien kan je je hoofdstuk insturen om het te laten beta readen? [:

    Doe dit maar (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ora schreef:
    Euh. Als je de titel niet eens normaal kan schrijven, ga ik je story niet lezen ..


    Life is full of fake people

    Die titel schrikt al 90% van heel quizlet af, waarom leren mensen dat je geen engels titel moet gebruiken als je geen engels kunt.
    (En alsjeblieft, je bent 15, je hoort op zijn minst boyfriend goed te kunnen spellen..)
    Als ik jou was zou ik er een spellingscontrole overheen gooien en iemand anders er naar laten kijken én hun tips onthouden en er daadwerkelijk wat mee doen, want als ik het goed heb zit jij dan al in de bovenbouw en daar hoor je toch wel werkstukken in te kunnen leveren in ABN.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mocht je iets in willen sturen om te laten beta readen, dan zou ik dit hoofdstukje aanraden, omdat het zowel Engels als Nederlands bevat. Zo kun je advies krijgen over je schrijfstijl in het algemeen, je Nederlands en je Engels.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sowiezo de titel al, en ik keek even door je story heen, en het Engels is echt niet goed.
    Sorry, maar er staan best wat fouten in.


    Tijd voor koffie.

    Jammer dat na zo veel reacties de titel nog steeds niet veranderd is...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Oke, bedankt..


    I believe that Kindness can Save the World

    Veer, maakt niet uit, anders help ik je ook een keer als we weer afspreken. Ergens moet je beginnen met schrijven, en het gaat er uiteindelijk om dat je zelf er tevreden mee bent. Zet 'm op! De foutjes zijn jammer en er zijn goede tips gegeven, zullen we er volgende week zondag samen voor zitten na paardrijden? [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    meral14 schreef:
    Oke, bedankt..


    Ja, ik wil je ook wel helpen ^^


    Tijd voor koffie.

    Neem anders een co-auteur voor spellingchecks...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Neem anders een co-auteur voor spellingchecks...


    Dat is best slim, op zich.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    meral14 schreef:
    Het was niet mijn bedoeling om de titel verkeerd te schrijven, echt niet
    In het verhaal schrijf ik sommige delen engels. Wat ik bedoel met de titel Is

    Het begint met een fout, maar eindigt met een vriendje( maar dan in het engels)
    Als jullie willen dat ik een hoofdstuk hier neer zet, moet je het zeggen, dan doe ik dat
    Sorry..


    Je kan er niet veel aan doen. Ik wil je alleen wel meegeven dat je absoluut geen Engels moet gaan schrijven. Je heb maar een word van de negen! goed geschreven, en als je het wil vertalen zoals jij zegt zou het 'It begins with a mistake, but ends with a boyfriend' moeten zijn. Gezien je titel alleen al zoveel fouten bevat, raad ik je ten zeerste aan om helemaal geen Engels te gebruiken in je teksten. Oefen je Engels eerst. Daarnaast moet je nog gaan werken aan de regels. plaatsen van punten en komma's zijn een voorbeeld. Let op je zinnen. In je eerste post ontbreken woorden, ga zo maar door.

    Stuur een hoofdstukje in om te laten bèta readen, zo kunnen wij je stap voor stap/zin voor zin laten zien wat er mis is gegaan en hoe je het moet verbeteren/beter kan uitschrijven.

    meral14 schreef:
    Het was niet mijn bedoeling om de titel verkeerd te schrijven, echt niet
    In het verhaal schrijf ik sommige delen engels. Wat ik bedoel met de titel Is

    Het begint met een fout, maar eindigt met een vriendje( maar dan in het engels)
    Als jullie willen dat ik een hoofdstuk hier neer zet, moet je het zeggen, dan doe ik dat
    Sorry..

    Ik heb het idee dat jij nu het gevoel hebben dat we allemaal alleen maar kritiek op je verhaal hebben. Klopt dat? Als het niet klopt, heb ik niks gezegd, maar anders wil ik bij deze nog even zeggen dat dat echt niet zo is! (flower). We proberen je tips te geven zodat je verhaal beter wordt en je meer lezers krijgt [:

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 21:48 ]