• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 1:36 ]


    Lucas Samuel Sadler.

    "En dan is mijn ego groot ha ?" grijnsde ik plagend.
    Ik sprong op en nam haar pols vast. "Tijd voor actie" zei ik serieus.
    Ik dacht er even rap over na en knipperde met mijn ogen, "Ik bedoel dat we gaan dansen, niets anders denken" zei ik vlug, waarna ik haar weer eventjes aankeek met mijn groene ogen.
    Ik trok haar mee toen ze niet wou rechtstaan en liep een willekeurige zaal binnen.
    Nee, dat was gelogen, ik liep de zaal binnen voor clipdance.
    Ik liep naar de boxen en zette een liedje aan.
    Ik herkende het van een clipje dat ik al eens gedanst had en vond de pasjes terug in mijn hoofd. Ik trok mijn Marcelleke uit en begon te dansen.

    [sorry was even huiswerk maken, snap er niks meer van xD dus ben er weer]

    Anna Bailey Miller
    "Ja daarom heb je mij" zegt hij met een grijns en dan kijkt hij me recht aan en ik heb het idee alsof ik elk moment door mijn knieën kan zakken. Ik wil mijn blik afwenden, maar iets in zijn ogen houdt me tegen. Dan wendt hij zijn blik af en kijkt naar Axelle die iets lijkt te zeggen of zingen. "Verder lukt het wel toch?" vraagt hij dan en hij kijkt me weer aan met een glimlach. Ik knik even en bedenk dan dat een antwoord geven misschien iets netter is. "Ja, het lukt verder wel" zeg ik dan met een glimlach. Dan loopt hij terug naar zijn tas en zoekt iets. Uiteindelijk pakt hij zijn flesje water uit zijn tas en giet wat water in zijn nek. Het water druipt naar beneden over zijn bovenlichaam en ik sta aan de grond genageld. Dan bedenk ik me dat Axelle ook in de zaal is en kijk ik weg. "Waar is de toilet?" vraag ik dan. Ik moet echt even weg uit deze zaal.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik grijns en voordat ik op kan staan struikel ik half achter hem aan. 'Lucas...,' breng ik uit. Ik verlies bijna mijn evenwicht, maar kan me vlug herstellen. Dan staan we ineens in een zaal. Volgens mij die van clipdance. Goed, dan ging hij dansen en ik kijken. Prima. Ik ga op een bankje zitten en kijk hem aan. Ik volg zijn bewegingen en mijn mondhoeken krulde omhoog. Hij was goed. Ik heb niet eens door dat ik naar hem loop te staren. Ten eerste; Hij was leuk om naar te kijken. Ten tweede; Hij was echt goed. Opeens heb ik ook echt zin om te dansen, maar mijn spitzen liggen nog op mijn kamer. Van plaats te gaan dansen blijf ik gewoon op mijn kont zitten en kijk naar hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Guy Richard Campbell

    Ik kijk verbaasd op naar Anna, maar herpak me zelf. Tuurlijk moet iedereen af en toe naar de toilet. 'Gang op naar links en dan deur aan je rechterhand. Spreekt van zich,' leg ik uit en schenk haar nog even een glimlach. Axelle lijkt gewoon leuk aan het zingen te zijn dus ga ik voor de spiegel staan en begin te dansen. Ik laat de muziek me leiden en me hoofd maak ik leeg. Ik was gestoord bezig, dat was niet normaal en het hoorde ook niet! Ik moest mijn hoofd erbij houden. Dit was gewoon gestoord en het sloeg nergens op. Er waren zoveel knappe meiden op de aarde, waarom deed ik dan zo bij precies haar? Misschien moest ik in het weekend maar weer is uitgaan of iets. Ik zucht en dans door. Het hielp wel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    Abrupt stopte ik met dansen en draaide me langzaam naar haar om.
    "Wel ?" vroeg ik waarna ik mijn armen voor mijn ontblote borstkas kruiste, "Denk je nu echt dat ik je zomaar ga laten zitten en kijken ?".
    Ik krabte even aan mijn nek, "Niet dus" beantwoordde ik mijn eigen vraag.
    Ik keek haar afwachtend aan, "Ik heb ook Ballet gedaan hoor, nuja de basis, en ik weet perfect dat je kan dansen zonder schoenen, dus waar wacht je nog op ? Een uitnodiging" grijnsde ik.

    [Ik heb net een ballon gevuld met water tegen mijn hoofd aangekregen, nooit geweten dat die zo hard kunnen aankomen xd]


    That is a perfect copy of reality.

    Anna Bailey Miller
    Guy kijkt op en zegt waar de toilet is. "Dankje" mompel ik. Ik loop naar mijn tas en pak mijn mobiel en bijna lege fles eruit en loop naar de deur. Ik doe hem open en ga naar links. Als de deur dichtvalt ga ik tegen de muur aan staan met mijn rug en adem en even diep in en uit. Dit kon niet en ik schud mijn hoofd. Ik zak door mijn knieen tegen de muur naar beneden tot ik op de grond zit. Ik draai de dop van mijn flesje en drink het laatste beetje water op. Ik pak mijn telefoon en stuur weer een smsje naar mijn beste vriendin, zij was beter in dit soort dingen. Bel me NU!!! en ik verstuur het. Niet veel later gaat mijn telefoon over en neem ik op. "gelukkig heb ik pauze" hoor ik als eerste als ik opneem. "Nou, wat is het drama" vraagt ze dan en ik zucht even. "mijn leraar, dat is het drama" zeg ik dan. "Wat, is hij zo saai dan?" vraagt ze. "Oh nee, saai is hij zeker niet" zeg ik dan en ondertussen sta ik weer op en loop verder naar de toilet. "Wat, is hij zo knap dan dat je spontaan verliefd op hem bent geworden" zegt ze al grappend en lachend omdat ze weet dat ik niks tussen mijn school laat komen. Maar ik blijf stil en dan hoor ik een gil aan de andere kant van de lijn. "Je maakt een grapje!!!" roept ze dan.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 16:13 ]

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    'Ahw wat lief die uitnodiging,' zeg ik sarcastisch. 'Maar ik kan niet dansen op deze muziek.' Ik doe mijn hakken uit en laat ze naast me op de grond vallen. Ik gooi mijn petje op de bank en haal even een hand door mijn haar. Ik loop naar de geluidinstallatie en zet andere muziek op. Klanken vullen de ruimte en ik laat mijn lichaam mee bewegen. Ik laat de muziek me leiden en leef me in met de muziek. Ik dans rustig door en let even niet meer op Lucas. Als hij iets wilde zeggen zei hij dat maar. Een glimlach vormt zich om mijn lippen. Ook al zag ik er niet uit als ballet meisje, ik was het wel en zo zater er ook een paar dingen van ballet meisje in mijn karakter, maar aan de andere kant stond HipHop en zo kon ik er ook uitzien en me gedragen. Vroeger danste ik vaak remixen. Ik begon met een mooi stukje ballet en dan ging ik ineens over in HipHop. Dat vonden sommige wel iets unieks en ik had dan ook mijn solo's gehad, maar als mijn ouders keken was het altijd alleen Ballet, maar mijn ouders waren er niet en had ik nou net zo'n liedje uitgekozen waar je een mix op kon doen. Toen ik de tonen hoorde veranderde grijnsde ik en ging verder met HipHop.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Deem kan je anders met Axelle reagern ofzo, dan kan ik daar weer op reageren:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Okay, maar het gaat weer een falend stukje worden, You know why xd]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 16:13 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Maakt niet uit:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Axelle Julia Jones
    Ik stop met zingen en kijk even naar Anna en Guy. Anna vraagt iets, maar ik weet niet wat. Dan loopt ze weg. Ik haal mijn schouders even op en richt me dan weer op iets anders. 'Wat wil je eigelijk in de les gaan doen?' vraag ik aan Guy 'Als ik dat weten mag teminste' vervolg ik.


    That is a perfect copy of reality.

    [Ik laat Ashley weer de HipHop zaal binnen komen ;3]


    That is a perfect copy of reality.


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik liet me languit op de grond vallen, dankzij een move die ik ooit eens had geleerd, en bleef rustig liggen.
    Ik sloot draaide mijn hoofd opzij zodat ik via de spiegels kon kijken naar de danspassen die Rose deed.
    De muziek vulde mijn oren en de danspassen van haar pasten er nog goed op.
    "DAMN deze school is saaier dan verwacht" zuchtte ik.

    Guy Richard Campbell

    'Ja je mag het wel weten hoor,' glimlach ik en loop naar Axelle toe. 'Ik was van plan om naar buiten te gaan. Ik wil graag weten wat jullie inspireert en waarom jullie zijn begonnen aan dansen.' Ik glimlach en kijk haar aan. 'Zo heb ik nog meer plannen voor het hele schooljaar. Zo dacht ik eraan om datgene wat jullie inspireert uit te proberen beelden in een dans. En misschien dat ik jullie inspiratie dan wel samenvoeg in een choreografie die we opvoeren met een optreden van de school, maar ook midden op een plein.' Ik kijk haar aan en glimlach even. 'Ik wil een soort dance crew achtig iets creeëren,' zeg ik en kijk haar aan met een glimlachje. 'Klinkt dat wat?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne