• De titel zegt het al. Als je graag eens een nieuwe story wil lezen, laat het even in dit topic weten en ik stuur je een pb met de link van m'n story. Laat het vooral weten als je van zielige verhalen houdt. Ik hoop dat jullie het laten weten en abo op m'n story gaan nemen. (:

[ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 20:07 ]

The sun will rise and we will try again.

Zet je link gewoon in dit topic met een korte samenvatting?

So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

Bronx schreef:
    Zet je link gewoon in dit topic met een korte samenvatting?

Het gaat over mijn leven en emoties enzo.

Niet onaardig bedoeld, maar volgens mij heb je al eens een promotietopic gemaakt voor je nieuwe verhaal. Of haal ik nu twee dingen door elkaar?

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Wiarda schreef:
    Niet onaardig bedoeld, maar volgens mij heb je al eens een promotietopic gemaakt voor je nieuwe verhaal. Of haal ik nu twee dingen door elkaar?

Je haalt twee dingen door elkaar, ik was lang geleden begonnen aan een story die echt over m'n leven gaat (vanaf heel jongs af aan) en daar wil ik misschien mee verder gaan. Die andere ging over m'n nieuwe story die meer mijn leven van nu en gevoelens van nu beschrijft.

[ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 20:10 ]

(...)

Je haalt twee dingen door elkaar, ik was lang geleden begonnen aan een story die echt over m'n leven gaat (vanaf heel jongs af aan) en daar wil ik misschien mee verder gaan. Die andere ging over m'n nieuwe story die meer mijn leven van nu en gevoelens van nu beschrijft.

Dit is dus niet hetzelfde? Niet aanvallend bedoeld, het viel me alleen op. (:
    OT; sorry, ik kan niet zo goed tegen zielige/'zware' verhalen.

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Wiarda schreef:
    (...)
    Dit is dus niet hetzelfde? Niet aanvallend bedoeld, het viel me alleen op. (:
    OT; sorry, ik kan niet zo goed tegen zielige/'zware' verhalen.

Nee, die waar ik het nu over heb heet: Every cloud has a silver lining.