• OMR!! ik vond dit filmpje op youtube , hij is recent van 7 september 2012, een aantal castleden bedanken de Hp fans over de hele wereld voor die jarenlange steun en het trouw blijven aan de serie! mar vandaag is ook het 5 miljoenste lid op de officiele Hp pagina binnengekomen!

Bekijk hier onde rde link naar het bedankfilmpje als je benieuwd bent:

http://www.youtube.com/watch?v=OvWW5mmRE4Y&feature=g-all-u

Memoria schreef:
    Harry Potter zal nooit verdwijnen:Y)

26 - 02 - '16

Feline schreef:
    (...)

Utlapa schreef:
    Wie is die laatste eigenlijk?
    Ik ben duidelijk niet een van die fans, maar ik vind het wel aardig van hen dat ze dat doen.

Hij speelt professor Flitwick en Griphook in Harry Potter :'D

"I solemnly swear that i am up to no good."

[youtube][/youtube]
    tussen de ] en de [ de link en dan heb je het filmpje (:
    o ik zie dat Lioncourt het al heeft gedaan (;

[ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 14:22 ]

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Ik voel me erg aangesproken nu. Maar ik ben zowaar een Die-hard Hp-Fan :'D

"I solemnly swear that i am up to no good."

God I love this. -the emotions.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Bronx schreef:
    Harry Potter is my childhood :9~ Ik ben er echt letterlijk mee opgegroeid, Harry Potter is echt iets dat nooit zal verdwijnen!

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

It's so fascinating how many people grew up with Harry Potter and still love it. JK Rowling created something very special, and I am so proud to belong to te Harry Potter Generation...

Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

*danst rondjes met Moonly*
    Jupp i am one, al vanaf mijn 5/6e -sinds ik kon lezen en voorgelezen worden :P-
    And thank you, Neville, Ginny, Luna and Flitwick and everyone for making my life 100% better (:

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Vet! :Y)

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Dat is 5 keer ons Belgenlandje haha

The soul needs autumn.

Oh no.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Lilia schreef:
    Cool fimpje! Iedereen is zo groot geworden. Mooie tijden, mooie tijden... *staart dromerig in de verte*

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Svenka schreef:
    Vet! :Y)

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli