• Ik heb net 'The Green Mile' gekeken, ontzettend mooie film.
    Was regelmatig sprakeloos, en die John Coffey -Michael Clarke Duncan, die pas is overleden- is echt zo'n schatje :3
    Maar goed, wie kent de film ook?
    En wat vonden jullie?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Seen it. Echt een prachtige film (:


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb hem gezien en ik vond hem goed. De film heb ik volgens mij gezien nadat ik het boek had gelezen.


    Physics is awesome

    Een van m'n favoriete films. <3


    You are beautiful, you are love.

    Zeker een van mijn favoriete films. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet echt een grote fan ben van Tom Hanks maar deze film is gewoon prachtig!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Heb hem gezien en ik vond hem echt geweldig <3

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:22 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    The Green Mile is de beste film ooit, vind ik. Het is de enige film die ik in één keer kan kijken (lichtelijk ADHD tikje, kan geen films uitkijken).


    Destroy what destroys you.

    Vasilisa schreef:
    Seen it. Echt een prachtige film (:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Gezien. Ik heb echt nog een half uur - ik overdrijf niet - zitten janken omdat hij toch dood ging. En ook met die man met zijn muis, dat vond ik ook erg. Had die spons nou toch gewoon nat gemaakt D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Erg goede en bijzondere film (: En ik vond die bewakers daar zulke klote mannen.. D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    mijn vriendin/buurmeisje raadde hem aan en gingen we kijken.
    Echjt kij zielig en moooi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb er een stukje van gezien. - Me pa wou 'm zien, maar viel in slaap - Maar wist niet dat het echt zo'n mooie film was, dus heb niet de tijd genomen om 'm om half 2 's nachts nog te gaan kijken.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Echt een goede film! Maar die Percy vind ik echt een rotzak.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 18:42 ]


    Ex astris, sciencia

    Dat is echt een prachtige film! Het is echt al een paar jaar een lievelingsfilm van mij.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik raad iedereen die deze film goed vond The book of Eli aan (:
    Die heeft ook een erg goed verhaal met een triest en mooi einde.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:41 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Een van de mooiste films die ik ooit gezien heb. Idd, ik las het op internet dat hij net overleden is. Ik vind het echt heel erg. Zo'n goede acteur!
    Hij speelt ook in de film Armegaddon. Ook een super goede film.


    Life is full of fake people