• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 23:50 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    'Alweer?' Ik lach even en kietel even in haar zij. 'Jij mag aan mijn sixpack zitten hoor. Ik train er niks voor niks voor.' Ik lach even. Ik stop met kietelen en laat mijn handen op haar heupen rusten. Ik druk een kus op haar lippen en sluit dan mijn ogen. Ik grinnik even en open mijn ogen weer. Glimlachend bekijk ik Naomi's gezichtje weer. Ik lach. Dit was misschien een beetje raar als iemand binnen zou komen, maar het voelde heerlijk. Naomi's warme huid tegen de mijne.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Me wants Josh to react :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    IIlumination schreef:
    (...)
    Luke moore

    " try it blijf zo staan relax, schouders hangen. Ga eens op de grond liggen." beval ik haar. Ze ging netjes zoals ik het haar vroeg op de grond liggen.
    "Ok haal nu diep adem en zeg: ik ben Amy en ik ga goed dansen." zeg ik.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Coockies schreef:
    Amy Michels
    Onwennig sta ik op zijn manier. Dit voelt dus niet goed. 'Ik ga zo weer in de goede houding staan hoor, maar pas als ik hoef te dansen.' Ik glimlach even en ga recht op staan. Beter. Ik kijk Luke afwachtend aan en glimlach even. ondertussen probeer ik uit hoe ik zo uit mezelf kan staan. Het voelt ongelofelijk raar...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (dem dat is.mijn reactie ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik schiet in de lach en kijk hem aan. Na een tijdje stop ik met lachen en kijk hem aan. 'Serieus?' Ik bijt op mijn lip. 'Ik ga niet van mezelf....' Ik zucht. 'Ik ben Amy en ik ga proberen goed te dansen,' zeg ik snel. 'Zo goed?' Ik kijk hem aan, terwijl ik de koude grond nog onder me voel. Dit sloeg nergens op. Ja, ik was misschien een beetje onzeker, maar zo was ik. Dat kon Luke heus niet in één keer veranderen...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke moore
    "proberen hoorde er niet bij amy," zuchtte ik.
    "opnieuw,"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan en slaak een diepe zucht. 'Luke. Het is gewoon zoals ik ben.' Ik kijk hem aan en sluit mijn ogen. 'Ik ga niet over mezelf zeggen dat ik goed kan dansen. Ik weet niet of dat zo is en ik zeg dat gewoon niet over mezelf.' Ik zucht diep. 'Ik ben Amy,' begin ik. 'En ik ga goed dansen,' mompel ik zachtjes en haast onverstaanbaar. Ik slaak een diepe zucht. 'Gaan we dan nu werkelijk dansen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke moore

    "ja, bijna." zei ik en drukte mijn lippen op de hare.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Naaooommmmm? );]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    douche]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Zijn duim streelt over mijn heup en even denk ik dat hij me weer zal zoenen maar hi houdt halt vlak voor me. Hij is ook uitdagend. Ik kijk hem aan en bijna geef ik toe. Ik kijk vlug naar zijn prachtige lippen. 'Nee dat weet ik niet zeker,' zeg ik dan. Jk leg mijn hand op zijn borstkas. Alsof ik zijn spieren wil voelen. Maar dan duw ik hem een klein stukje achteruit. 'Zeg jij het me maar.'


    Joshua Chris Gayle

    'Hmmm, hard to get, daar hou ik wel van.' zeg ik dan grijnzend en laat mijn haden van haar heupen glijden, maar haar handen liggen nog steeds op mijn borst. 'Like what you feel.' zeg ik dan weer grijnzend. Ja, ik had een aardig, nou zeer aardig gespierd lichaam. Ik blijf haar uitdagend aankijken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Totaal overdonderd lig ik op de grond. Luke's lippen voelde zeker niet onprettig, maar het overdonderde me gewoon. Ik duw hem een beetje van me af en ga ook staan. Ik kijk hem even aan en glimlach. Dan sla ik mijn armen om zijn nek en zoen hem terug. Ik sluit mijn ogen en hoor vaag de muziek. ''Mmm.. Je leert me goed dansen,' fluister ik tussen de zoen door en glimlach.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 9:45 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    zijn handen glijden van mijn heupen. Hij weet hoe hij me moet bespelen. 'Not hard to get, just not to get,' zeg ik dan. 'En ja hoor, voelt geweldig aan,' zeg ik met ietwat sarcasme. Ik kijk hem aan en Ga dan heel langzaam met mijn handen over zijn borstkas terwijl ik hem aankijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [naomi?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne