• - Alleen voor de gene die mijn gestoordheid willen weten & zin hebben om onzin van meisjes uit de 2e klas de lezen(;



    Nou ik zit in mijn derde week van school & er zijn dus twee jongens die gewoon asjhbduyefgfyfg knap zijn. Eentje, let's call him Tim, is gewoon al bezet door mij - ook al weet hij er niet van - en de ander, let's call him Jim, is bezet door mijn lieftallige vriendin. We staren dus ook elke pauze naar hen, meestal staat er een buiten en een binnen. Dus wij gaan op een plek staan bij zo'n muur, dan hebben we zicht op beide - wij zijn zo slim eh - Dus we zijn nu twee weken verder ongeveer en het is zoiets onze dagelijkse bezigheid. Elke keer als we hen ook zien is het ook meteen giechelen en gillen. En geloof me, je ziet dan een stel - ja nu zijn we met minstens 4/5 al - gillende meisjes uit de tweede langs komen. Het is vrij opvallend, maar op een of andere manier zijn die jongens gewoon echt achterlijk. Nou oke, gisteren op het einde van de laatste pauze was mijn vriendin waarmee ik dit alles mee begonnen ben - Let's call her Jenna - al zoiets weg. Maar ik zat dus nog fijn op dat muurtje met nog zo'n meisje. Komt opeens Tim naar mij en dat meisje gelopen. Komt hij voor me staan "Willen jullie met mij op de foto voor -bladiebladie-" Ja mijn wereld bleef staan bij de woorden 'met mij op de foto' derest is erin en deruit gegaan. Maargoed ik dus meteen "Ja" en dat meisje meteen "Nee" Dus ik op mijn prachtigste gil "Jenna! HIER" Dus die komt aangerend, springt als een gek van het muurtje. En toen kwam Tim tussen ons in staan. En mijn benen werden echt week, want hij is like de knapste jongen van school ofzo. Dus hij plots "Hey, -naam- jij moet er ook op!" Dus hij trekt een vriend van hem tussen Jenna en hem in. En guess what. Hij sloeg een arm om mij heen asjuifhiurghiurv - my feeling. Alleen ik heb die verdomme foto niet want het was wat voor school. Maar verder, vandaag na school stonden Jenna, Annelies - just a name, not real - en ik bij Jenna's fietsen paal. Wij stonden daar al 10 minuten te wachten tot Jim uit de gymzalen kwam. - hij heeft elke donderdag het 7e gym op de velden, whoehoe - Dus toen kwam hij en Jenna meteen week natuurlijk. En toen verplaatsen we ons naar een ander fietsenhok. Want daar had je perfect zicht op Tim - die in de noodlokalen zat - én op Jim - die op de velden naast dat vak was aan het gymen/rennen whatever - Dus wij de hele tijd staren naar hen beide. Enb allemaal geluid aan het maken, want Tim keek niet achterom. De gene die om hen heen zaten natuurlijk raar omkijken. Zoiets iedereen zat naar ons te staren met een 'wtf wat doen die meiden daar?'-blik. Ondertussen kwamen nog een groepje jongens langs gefietst die 'Doei schatjes' gingen roepen enzo. Ugh, ze waren zo lelijk, haha. Maargoed Tim had zich dus 1x omgedraaid. & Jenna en ik meteen "De volgende keer zwaaien we!" Dus wij al wat opgeschoven, we stonden inmiddels zoiets voor dat noodlokaal. Dus wij roepen - niet heel hard natuurlijk - & bellen met onze fietsen & klappen enzo. Begint opeens een jongen uit Tim's klas naar ons te staren. Die keek echt zo van 'what the hell is hier aan het gebeuren?' Maar toen zijn Jenna, Annelies & ik gevlucht want de bel ging. En anders moesten we oog in oog met hem staan, awkward. Morgen zijn Jenna en ik van plan om naar hem toe te stappen en of hij op de foto met ons wilt. Geen idee of we wel durven.



    Nou ik hoop dat jullie van mijn gestoordheid genoten hebben (;



    Ik in ieder geval wel, het is zoiets de beste tijd van mijn leven. Vooral als een vriendin keihard voor Tim's neus gaat schreeuwen "Is dat Tim???" Just hilarious. (:


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Mockingjayz schreef:
    en ik dacht dat ik een stalker was xD
    Maar goed, jullie "gestoordheid" vind ik toch best grappig


    Can't control my second personality

    Mockingjayz schreef:
    en ik dacht dat ik een stalker was xD
    Maar goed, jullie "gestoordheid" vind ik toch best grappig


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zoals je het hier schrijft is het wel grappig, maar ik durf erom te wedden dat als ik dit allemaal in het echt zou zien gebeuren ik me eerlijk gezegd dood zou ergeren aan jou en je groepje.


    The soul needs autumn.

    Volgens mij was ik zo niet in de tweede deels omdat ik te verlegen was waarschijnlijk en omdat het niet in mijn aard ligt maar stiekem moest ik tijdens het lezen nog wel grijnzen

    Sting schreef:
    Ik ben dan weer zo iemand die jou en je vriendinnen godsgruwelijk irritant zou vinden. (cat)

    Al zou ik het zelf ook zo hebben kunnen doen :3


    Deep inside, I've never felt alive

    LaJoie schreef:
    Zorg maar dat je ze niet wegjaagt, haha


    Haha precies, want dat klappen en schreeuwen kan wel eens minpunten opleveren. En jezelf niet gewoon weg voor hem werpen, hij moet ook een beetje moeite doen voor jullie meiden! haha, veel succes! (:

    Haha stalkers:'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Als ik dat zag zou ik echt keihard mee gaan doen om daarna te vragen: Okay, wat deden we eigenlijk? :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Bolshevik schreef:
    Ik ben dan weer zo iemand die jou en je vriendinnen godsgruwelijk irritant zou vinden. (cat)


    Dat je een crush hebt, oké maar dan zo gaan doen.


    Physics is awesome