• Voor mijn opleiding moet ik stage gaan lopen en ik heb een school gevonden die het misschien wel wil maar ze willen mijn cv hebben. Maar ik heb geen flauw idee wat ik bij vaardigheden en interesses moet schrijven.

    Ik volg trouwens de opleiding onderwijsassistent dus ik probeer te bedenken welke vaardigheden ik heb die met kinderen te maken hebben.


    Physics is awesome

    internet


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    kittje schreef:
    internet


    Daar heb ik al gekeken en dat helpt niet echt. Dan krijg ik een hele waslijst met allerlei vaardigheden of een tekst waar het woord vaardigheid of vaardigheden in staat.


    Physics is awesome

    Ik gebruik vaardigheden nooit op mijn cv. Ik vul altijd de volgende dingen in, zoals ik het geleerd heb op het MBO:

    Personalia, (naam, adres, telefoon, email, nationaliteit, burgelijke staat)
    Opleidingen, (de basisschool hoeft er niet bij, zet erbij waar je een diploma van hebt en je huidige opleiding)
    Werkervaring/stages,
    Talen,
    Hobbies, (Daaruit kunnen ze vaak halen wat voor persoon je bent, dus pas ermee op)
    Eventueel een referentie. (vraag een leerkracht die jou een beetje kent, of je diegene erop mag zetten, die kunnen altijd positieve dingen over je vertellen)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 9:56 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik gebruik vaardigheden nooit op mijn cv. Ik vul altijd de volgende dingen in, zoals ik het geleerd heb op het MBO:

    Personalia, (naam, adres, telefoon, email, nationaliteit, burgelijke staat)
    Opleidingen, (de basisschool hoeft er niet bij, zet erbij waar je een diploma van hebt en je huidige opleiding)
    Werkervaring/stages,
    Talen,
    Hobbies, (Daaruit kunnen ze vaak halen wat voor persoon je bent, dus pas ermee op)
    Eventueel een referentie. (vraag een leerkracht die jou een beetje kent, of je diegene erop mag zetten, die kunnen altijd positieve dingen over je vertellen)


    Personalia, Opleidingen heb ik al. Werkervaring/stages dat heb ik nog niet dus dat kan/mag ik er niet op zetten. Talen, ik kan Nederlands en Engels maar dat is niet zo vreemd als je nationaliteit Nederlands is en je havo hebt gedaan aangezien dat basisvakken zijn. Hobbies heb ik ook maar vaardigheden is meer om te laten zien waarom ik geschikt ben om bij die school stage te lopen.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Personalia, Opleidingen heb ik al. Werkervaring/stages dat heb ik nog niet dus dat kan/mag ik er niet op zetten. Talen, ik kan Nederlands en Engels maar dat is niet zo vreemd als je nationaliteit Nederlands is en je havo hebt gedaan aangezien dat basisvakken zijn. Hobbies heb ik ook maar vaardigheden is meer om te laten zien waarom ik geschikt ben om bij die school stage te lopen.


    Ik zet dat soort dingen meestal in mijn sollicitatiebrief. Maak je een verhaaltje zoals: Ik kan goed samenwerken, maar alleen red ik het ook prima, één van mijn positieve kanten is dat ik rustig ben en ook in bepaalde situaties rustig kan blijven. Blablabla.


    Your make-up is terrible

    Ik heb precies het zelfde als Nikki want ik heb die van haar ingevuld in mijn woorden :W
    Of die van Mitchell, dat weet ik niet meer


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ellenpoep schreef:
    Ik heb precies het zelfde als Nikki want ik heb die van haar ingevuld in mijn woorden :W
    Of die van Mitchell, dat weet ik niet meer


    Oké, ik heb de cv al verstuurd. Nu zit ik in de stress of ze mij wel zien zitten. Het is mijn oude basisschool dus ik vind het heel spannend.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Oké, ik heb de cv al verstuurd. Nu zit ik in de stress of ze mij wel zien zitten. Het is mijn oude basisschool dus ik vind het heel spannend.

    good luck (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    good luck (;


    Dankjewel


    Physics is awesome