• Hallo, ik zoek een titel voor mijn OP(onbekende personen) verhaal.
    Het gaat over een meisje dat op 5 jarige leeftijd gebeten word door een groep weerwolven. Sinds dien gaat ze tijdens elke volle maan naar dat groepje toe en veranderd in een wolf. Acht jaar later(ze is dan 13, bijna 14) komt ze erachter dat ze op haar veertiende elke nacht in een wolf zou moeten veranderen. Aimo, een jongen van dat groepjedat twee jaar ouder is dan haar, stelt haar gerust, maar word diezelfde nacht nog ontvoerd. De anderen zijn ongerust en beginnen een zoektocht. Maar Mana(het meisje) is nog geen 14 dus zou ze elke nacht gebeten kunnen worden door de anderen. De gaat toch mee en is blij alsze eindelijk 14 is. Na een tijdje verdwijnt ook Roc, een stevige man die ook in het hroepje hoorde. Mana raakt in paniek en gaat naar Myrte. De vrouw stelt haar gerust, maar nog geen dag later verdwijnt zij ook. Aku en Eray, de overgeblevenen van het groepje hebben een flinke ruzie en Mana begint ongerust te worden. Ze had al een tijdje eeb oogje op Aimo. Eray vlucht, maar later vinden ze zijn lichaam. Mana weet zeker dat Aku het heeft gedaan, hij was altijd al aggressief. Zouden de anderen nog leven? En zou Aimo ooit van Mana houden, of is hij al dood?


    Weet iemand een goede titel? Het liefste met het woord maan/moon erin.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik raakte een beetje de weg kwijt in je samenvatting, maar ik begrijp de rode lijn wel ongeveer. ;p
    Uhmm titel; At full moon/ Bij volle maan ?


    You are beautiful, you are love.

    Haha, sorry, ben slecht in uitleggenXD

    Maar de titels zijn wel leuk maar zo voorspelbaar. Ik zou graag een speciale titel willen:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    hier ben ik echt heel slecht in, sorry :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Every night I'm looking to the moon. / Elke nacht kijk is naar de maan. ?
    Sorry, ik ben ook niet goed in titels bedenken, maar ik heb het geprobeerd.

    Werewolf issues


    26 - 02 - '16

    Die zijn leuk:) nu nig kiezen welke ik neemXD


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    In the light of the moon

    Moonlight shining bright


    Miep

    Wat dacht je van: Moonlight


    26 - 02 - '16

    full moon


    Miep

    DIe zijn ook leuk:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    The essence of the moon


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Living by the rythm of the moon?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Disappearing in the moonlight

    Zou je me willen waarschuwen als je begint?

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 0:14 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    Disappearing in the moonlight

    Zou je me willen waarschuwen als je begint?

    Jahoor^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Heb je al een titel ^^?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.