• Ja, ik ben net zo doelloos geweest om haar laagje voor laagje te gaan stijlen, zodat het weer eens überisch stijl zou worden. Heeft mijn zus een keer eerder gedaan. Normaal zet ik namelijk mijn stijltang op zijn hoogste stand voor normaal haar (ik heb dik, maar wel normaal haar), en haal het er een kwartiertje een aantal keer doorheen. Maar nu heb ik het dus laagje, voor laagje (in iets van vijf keer) gedaan, en meeeen; het is nu stijler dan stijl.
    Ik bedacht me net ook dat (toen mijn zus het de vorige keer had gedaan), ik toen ook laagjes nog had, want ik weet nog dat er toen nog wel een slag in zat. En nu dus totáál niet. :3

    Anyways, jullie nog iets interessants gedaan op dit spookuur? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Koffer leeghalen en schooltas klaarmaken. Ben net erug van vakantie.en ik moet morgen al gelijk naar school. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Eehm er zijn 3 vrienden van mij het huis aan het behangen.. en aan het opruimen. ik ben mijn kamer aan het opruimen en schoonmaken alle was doen. Zodat het morgen allemaal enigszins normaal is als mn moeder thuis komt.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Met mijn vriendje geknuffeld. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Teld 6.17 ook mee?
    M'n bh van de waslijn gehaald c:


    Haha


    Eerste schooldag :(


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik ben naar school geweest.
    Dat was erg......


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.