Ik denk niet dat het ooit gaat gebeuren, maar ik wil een vriend krijgen en na mijn eindexamen samen met hem rondtrekken over de wereld in een hippiecamper, en dan hebben we onderweg allerlei vage baantjes om rond te komen. Daarna ga ik creatief schrijven studeren aan de kunstacademie en samen met die vriend en een hoop awesome mensen gaan we in een (net iets te klein) appartementje wonen, en met de hele groep naar festivals en leuke dingen doen en ondertussen proberen onze kunst, in welke vorm dan ook, aan de man te brengen (ik schrijf en bespeel de fluit en de harp). En ik wil jong kinderen, al voor mijn vijfentwintigste de eerste. Klinkt misschien raar in een maatschappij waarin je blijkbaar eerst "carrière moet maken" voor je aan kinderen begint, maar toch. En in de ideale wereld werden het er drie, een zoon genaamd Aethyr Feldavale Caelum en twee dochters genaamd Méridian Artemis Silveria en Valloitta Foraoise Auroria, maar dat soort dingen kun je niet plannen. Anyway, omdat ons leuke appartementje een beetje te klein wordt met zoveel kinderen verhuizen we eventueel naar afgelegen huis ergens in de bergen of bossen, misschien wel buiten Nederland omdat ik het klimaat hier verschrikkelijk vindt. En dan wonen we daar afgesloten van de boze buitenwereld, in een huis met een grote tuin waarin we de natuur zijn gang laten gaan, en we hebben een grote vuurplaats en een hangmat en een zelfvoorzienende groententuin. Veel geld en beroemdheid hebben we niet nodig, alleen elkaar.
there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.