Ja, jasses, ik was vandaag nog vrij en morgen moet ik boeken halen en woensdag moet ik beginnen. Nou ja, ik zie niet op tegen de lessen zélf - elke les op de teller is mijn vrijheid dichterbij - maar vooral op tegen de nieuwe klas. Normaliter heb ik daar niet veel last van, bang van een klas zijn, ik heb op de basisschool altijd kut klassen gehad. Op de middelbare had ik de eerste twee jaren een toffe klas, alleen nu heb ik ongeveer een COMPLEET nieuwe klas. Nothing to worrie about, ik red me wel, alleen ik kom potdomme in de pestklas van de 3e. Ik heb er één vriendin in, en die is een kanjer, en er zitten drie meisjes uit mijn oude klas is en wat jongens. Met die mensen ga ik niet om, de rest van de klas is deels bekend.
Mijn probleem is gewoon dat ik mij minder aantrek van anderen wat betreft wie ik ben, aangezien ik van mezelf weet dat is niet geheel doorsnee ben, maar dat vind ik prima - Leo's like to be different - maar het is een ander verhaal als je in de pestklas zit met mensen die ronduit asociaal en vervelend zijn. Leraren klaagden vorig jaar over de klas, ze zijn snel op ruzie uit, ze zijn heel druk [ugh] en er hangt een niet prettige sfeer. Dat zeggen leraren en mensen in de klas zelf, plus eigen ervaringen. Ik knijp 'm dus wel, ik ken wel wat mensen en heb een goede vriendin in de klas, maar ik moet zeggen dat ik voorkeur geef aan een klas waar ik niemand ken, maar die wel gezellig is. Hmm, iemand met meer dit soort troubles? Er zijn ergere dingen in het leven, but on the very moment I'd rather run away than go back to school.
Maar, always look at the bright side of life, Myke: in de pauze zie je je vriendinnen allemaal uit andere klassen. [: Dus, meer mensen met een shot oppepper nodig? :c
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife