Al die MBO scholen, ze lijken me wel niet te willen hebben op de één of andere manier. De school waar ik op zat was echt door en door slecht, elk minpuntje dat je kan bedenken hadden ze. Uiteindelijk ben ik gewoon gestopt omdat het mijn persoonlijke toestand helemaal geen goed deed, het verergerde alleen maar. Nu ben ik al sinds eind februari bezig om op een andere school te komen, dezelfde opleiding. Aangezien ik al 3 jaar op de andere school zat, hoefde ik alleen maar het laatste jaar te doen. Er werd alleen zo moeilijk gedaan omdat die school zo slecht was dat ik erg achter zou lopen, ook omdat ik niet kan bewijzen dat ik bepaalde hoofdstukken heb afgesloten omdat wij daar geen toetsen over kregen. Uiteindelijk hoorde ik maar niets meer van die school, ik heb zelfs contact gehad met het Jeugdloket die me zou helpen. Ik heb me gewoon ingeschreven, pas nadat de vakantie begonnen was kreeg ik een uitnodiging voor een intake-toets. Die heb ik gemaakt en ik kon een brief verwachten voor het einde van de vakantie. Dat is morgen en ik heb nog niets ontvangen. Vorige week was ik op vakantie dus ik kon verder niets regelen, nu moet ik dat morgen nog gaan doen omdat ze gewoon niets lijken te doen. En die school zou dan beter zijn dan mijn vorige, nou ik merk er niets van.
Your make-up is terrible