• wel ik heb wat nieuw nieuws over TH voor jullie (voor het geval jullie het nog niet moesten weten)

    1. nieuw album komt uit in FEBRUARI 2009

    2.De nieuwe DVD komt in NOVEMBER 2008 uit.
    En volgens Bill zul je hem er HeeL veel keer ongesminkt zien op de backstage dvd


    3.En er wordt nog gediscusierd over een mogelijk duet met MILEY CYRUS!


    4. Er is een nieuwe videoclip in aankomst!




    bron: -> POPCORN


    I need you like a heart needs a beat

    En nog iets. Denken ze nou werkelijk met Miley door te breken? Zoek een band op, zoals Linkin Park, The Rasmus, Good Charlotte, My Chemical Romance.. MAAR MILEY! Waar zitten hun hersens -____- ?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    'K denk dat als ze echt dat gaan doen dan wordt dat de slechtst verkochte single/cd ooit als 'k dit allemaal zo lees XD Niet dat ik daar blij zou zijn ofzeu als ze dat doen :X


    Als het de slecht verkochte album is van hun is het hun eigen probleem.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)


    Whahaha. Ik meen het echt serieus. Als ze samenwerkt met tokiohotel komt ze ook mee op tour.. om dat nummer te promoten in Europa. Als ze dan een concert in NL hebben, echt .. dan ga ik zo hard boe roepen dat ze het buiten nog horen -__-

    Ja ben zielig bezig, laat me ..

    Neej hoor, ben het helemaal met je eens.
    Die Miley Cyrus doet echt geen **** (ga ik weer) voor haar geld en is echt zo'n commerciele... Amerikaanse xD Kan er écht niet tegen!
    Als zij meekomt met de concerten roep ik ook 'boe!' of ik boycot het gewoon.. met pijn in mijn hart :(


    I clicked my heels and wished for you.

    Volgens mij ben ik de enige die nu doordraaft.. -___-
    Ik ga . <33


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Neej hoor, ben het helemaal met je eens.
    Die Miley Cyrus doet echt geen **** (ga ik weer) voor haar geld en is echt zo'n commerciele... Amerikaanse xD Kan er écht niet tegen!
    Als zij meekomt met de concerten roep ik ook 'boe!' of ik boycot het gewoon.. met pijn in mijn hart :(


    Ik kreeg bij allebij de concerten eten naar binnen. Als miley opkomt gooi ik het naar haar toe. Niemand die me ziet tussen al die meiden (die beveiliging) tenzij ik vooraan sta :'D

    Nee, miley verdient alleen door haar vader, die zit in dat wereldje, als haar vader niet in dat wereldje zat had ze meer moeite moeten doen. Veel meer moeite.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Maar ik ben dus weg.

    @SemiAngel
    Ik heb je toegevoegd in me vriendenlijst. Je kan binnenkort wel een privé bericht van me verwachten. I like you. ^^

    Bye,


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ze gaan rocken!!

    Maar Miley Cyrus niet ><

    er gaan ook geruchten dat ze bij een amerikaanse maatschappij gaan tekenen...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    En nog iets. Denken ze nou werkelijk met Miley door te breken? Zoek een band op, zoals Linkin Park, The Rasmus, Good Charlotte, My Chemical Romance.. MAAR MILEY! Waar zitten hun hersens -____- ?
    AGREE<3 eigenlijk... Zou ik dat best wel eens willen horen x3 een duet van Bill&ChesterxD
    maar ik denk dat ze beter bij The Rasmus passen om een duet mee op te nemen ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    NOOOO!
    Tokio hotel verlaagd zich x(
    NIET MILEY CYRUS XD


    OH jij hebt zo hard gelijk :D

    Weg met Miley ¬¬


    As If You'll Ever Love Me

    They do everything for the money and for the huge (doorbraak)


    Dan zijn ze heel laag gezonken
    Ik bedoel MILEY CYRUS?

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

    okéé..
    ik vind miley goed en respecteer dat ze samen mss een clip fzo maken.

    maar ik ga haar bijte als ze aan bill&tom&geo&gussie komt!:Y):((

    Money, money, money
    Must be funny
    In the rich man's world

    Zo denk ik erover^^




    precies.


    Miley Cyrus? Téring.
    Are you kidding me? o_O


    -

    Dit is NIET normaal, believe me.


    -