• Pleas zeg dat niemand diet al heeft

    Sienna is hopeloos verliefd op haar vriendje Bill Kaulitz. De twee zijn al 2 jaar een koppel en nogaltijd isser een grote vonk. Als Bill ergens naartoe moet is het alsof ze geen lucht meer krijgt. Op een dag moet Bill op tour naar Amerika en Sienna kan echt nie mee.. Elke avond krijgt ze geen lucht meer. Op een avond gaat ze op stap met een vriendin. Weer krijgt ze geen lucht meer en nu is het heel erg want ze valt van haar zelf.. Wat zou er toch mis zijn???

    Rollen:
    Hoofdrol: Chocopotx3
    Krijgt met Bill ^^: Mijn lieve SecretScene!
    3 BF's Hoofdrol:
    Verpleegster:
    Vriendin Tom: xdreamxOn
    Vriendin Georg: Sirena
    Vriendin Gustav: Savanna

    Info:
    Rol:
    Naam:
    Tekstje:
    Foto:
    Leeftijd:

    Rol:
    Vriendin Tom
    Naam:
    Chantou
    Tekstje:
    Hoi Wezens ,,
    Mijn naam is duss Chantou en ik leef al 17 jaartjes op de wereld ,, Yap ,jmmr genoeg duss nog steeds leerplichtig ,,Maar als school eindelijk over is, wat soms eeuwen lijkt te duren ,bn ik meestal bij mn vrienden of vriendje te vinden (A) Met mn ouders kan ik niet goed opschieten maar die werken tog bijna altijd , duss dat fokt niet so veel ,,Maar liefords,, Ik moet hm smeren ,Tom Belt
    Baaii ,take care Biatch =D

    Foto:
    http://msp249.photobucket.com/albums/gg208/JBfan101_photos/demi_lovato_1206725597.jpg
    Leeftijd:
    17

    Xx.


    Crack a bottle

    Wow, kan dat wel?
    Op die leeftijd na twee jaar nog steeds vurig verliefd? Lijkt me eerg uitputtend eerlijk gezegd, en onrealistisch.
    ik heb nu een jaar verkering, en ik ben niet echt meer vurig verliefd XD het is echte liefde geworden, als ik hem nu twee weken niet zie kan ik daar prima tegen.


    Life is hard and then we die

    Wow, kan dat wel?
    Op die leeftijd na twee jaar nog steeds vurig verliefd? Lijkt me eerg uitputtend eerlijk gezegd, en onrealistisch.
    ik heb nu een jaar verkering, en ik ben niet echt meer vurig verliefd XD het is echte liefde geworden, als ik hem nu twee weken niet zie kan ik daar prima tegen.


    Nog nooit gehoord van ficti xD

    (...)

    Nog nooit gehoord van ficti xD
    jep, maar je hebt realistisch en onrealistisch
    EN IK BEN REALISTISCH INGESTELD :D

    oh sorry, ik ben nou eenmaal een zeikwijf haha XD ik ben al weg xx


    Life is hard and then we die

    Jippi <33
    dankje soo veel(A)
    En volges mij is het wel een orineel idee hoar (K)


    Crack a bottle

    Jippi <33
    dankje soo veel(A)
    En volges mij is het wel een orineel idee hoar (K)


    haha thanx
    xx

    Niemand meer?

    :'( ok dus ik voel me zo honderd % genegeerd

    Reageer dan bitches! se moet beginnen vind ik (A)


    Crack a bottle

    Reageer dan bitches! se moet beginnen vind ik (A)


    Weetje wat ik zal gewoon dingen utivinde ^^

    okeej (A)


    Crack a bottle

    OOOOOOOOOOOOOOO krijg ik met Bill?????? Wat gaat er wel gebeueren?????