• Ik denk dat iedereen wel de brownie kent maar van de blondie had tot voor kort nog nooit gehoord. Het is eigenlijk hetzelfde als een brownie maar hij is lichter van kleur.




    Dus kenden jullie de blondie al?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 19:34 ]


    Physics is awesome

    Cudey schreef:
    (...)

    Ik zou niet zeggen dat het een andere bereiding wijzen is, maar de verhoudingen zijn anders.

    Als je de cake via de officiele manier maakt, en de brownie ook, heeft het een andere bereidingswijze.
    tenminste dat heb ik geleerd op school toen ik nog de banketbakkers opleiding deed


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ahaha de naam is leuk. :3

    Cudey schreef:
    (...)

    Ik zou niet zeggen dat het een andere bereiding wijzen is, maar de verhoudingen zijn anders.


    Een brownie en een cake hebben een compleet andere bereidingswijze en structuur en is niet te vergelijken met elkaar.

    Maar ik maak blondies regelmatig voor mijn werk (banketbakker) worden inderdaad gemaakt met witte chocolade. Ik vind de brownies lekkerder, blondies op zich zijn niet zo heel erg bijzonder, afgezien van de aparte combinatie als je ze naast elkaar legt.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 20:26 ]

    Jaaaa, zoiets hebben ze bij de Burger King, heel lekker!

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 20:54 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Ivan schreef:
    Burger King - hot blondie = win.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nu heb ik honger:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Nu heb ik honger:3


    Sorry maar dat waren de enige twee plaatjes waar ze goed op stonden en ze zien er lekker uit, helaas. Ik kreeg zelf ook wel zin in een blondie.


    Physics is awesome

    Lol,ik dacht dat je het over een meisje/jongen had. Dus neen,ik had er nog nooit van gehoord,tot nu. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Inifinity schreef:
    Haha, nee.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Nee die ken ik niet :O
    Die is apart! Ik denk dat het wel lekker is? :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oke nu heb ik honger. (cat)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    :9~


    26 - 02 - '16

    yep, die heb ik een keer gemaakt, omdat mijn zusje geen bruine chocolade lust. Ze zijn best lekker, eigenlijk.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jup. haha
    junior masterchef:Y)


    Miep

    Science schreef:
    Jup. haha
    junior masterchef:Y)


    Daar zag ik ze voor het eerst. En ik had echt zoiets van, bestaat dat ook?!


    Physics is awesome