• Nix te doen in de herfstvakantie??
    Goed nieuws =)

    Er is op Donderdag 23 oktober 20008 in Amsterdam een meeting van TH-fans:D:D Je moet verzamelen bij de AKO bij de ingang van het Centraal Station om 13.00 u

    Meer info:
    http://thdutchstreetteam.hyves.nl/

    Vraagjje: ga je mee?? :P


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Haha zomg never nooit meer naar een dutch street team meeting :'D
    te ernsitg x'D [/trauma]

    Als je je schaamt voor hysterische meisjes, vooral niet gaan want die zijn er wel. =]
    Enorm veel themo's komen enzo.
    Klinkt eng 0___________0

    Haha nou sterkte als je dan gaat <3

    Ik ga dus niet, al zou ik wel kunnen. :D
    Anw ja, het is ook eng. Je weet wel het steriostyp enge TH fans die vaag doen enzo?
    Die zijn daar meestal aanwezig. ._.

    No way dat ik me ooit nog zo voor schut laat zetten. [/dat overleef ik niet]

    (...)Klinkt eng 0___________0


    Haha ja xD ik kan nie tgn da soort meisjes o.O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Haha nou sterkte als je dan gaat <3

    Ik ga dus niet, al zou ik wel kunnen. :D
    Anw ja, het is ook eng. Je weet wel het steriostyp enge TH fans die vaag doen enzo?
    Die zijn daar meestal aanwezig. ._.

    No way dat ik me ooit nog zo voor schut laat zetten. [/dat overleef ik niet]


    O____O nou ik weet nie meer of ik wel moet gaan xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Haha nou sterkte als je dan gaat <3

    Ik ga dus niet, al zou ik wel kunnen. :D
    Anw ja, het is ook eng. Je weet wel het steriostyp enge TH fans die vaag doen enzo?
    Die zijn daar meestal aanwezig. ._.

    No way dat ik me ooit nog zo voor schut laat zetten. [/dat overleef ik niet]
    Van die typjes die met z'n alle doelloos "Tokio hotel" gaan gillen, en overal "TH rockt" blablabla met een watervaste stift schrijven? Dat ken ik namelijk van school. >< Vreselijk gewoon.

    (...)Van die typjes die met z'n alle doelloos "Tokio hotel" gaan gillen, en overal "TH rockt" blablabla met een watervaste stift schrijven? Dat ken ik namelijk van school. >< Vreselijk gewoon.


    Haha inderdaad,das echt erg x]

    Trouwens Bommetje,hoe heette die ene sexy band ook alweer?:O


    Lalalalalalalala.

    Haha ja inderdaad x'D
    En vooral allemaal like met panda make-up, en een standaart huge TH-shirt aan. Zwarte broeken, vans, vreselijk mislukt haar.

    Tis wel goed voor je ego x')

    (...)

    Haha inderdaad,das echt erg x]

    Trouwens Bommetje,hoe heette die ene sexy band ook alweer?:O

    welke sexi band? *wbw* My passion?
    Men ik baal hard, ik kan niet naar Bring me the horizon en Wil gaat wel, enzo, en gaat chille met Olli T.T
    Ik wille ook <33

    (...)
    welke sexi band? *wbw* My passion?
    Men ik baal hard, ik kan niet naar Bring me the horizon en Wil gaat wel, enzo, en gaat chille met Olli T.T
    Ik wille ook <33


    JA DIE DIE DIE =D Das vette sex x)
    Ik ga die nu weer luisteren,jezus wat heb ik het gemist om muziek te luisteren,stom rot ziekenhuis >.<

    Waarom ga je niet dan?:O


    Lalalalalalalala.

    Haha ja inderdaad x'D
    En vooral allemaal like met panda make-up, en een standaart huge TH-shirt aan. Zwarte broeken, vans, vreselijk mislukt haar.

    Tis wel goed voor je ego x')
    Ik draag ook altijd zwarte[ofkleurtjes] broeken met vans XD Maarja, ik ga niet keihard in het openbaar "Tokio hotel" gillen, of whatever.

    Ja maar, je hebt mensen met stijl, en themo's.
    Dat je hetzelfde draagt zegt niets, maar hen staat het gewoon like niet. Zo onnatuurlijk zegmaar. |:

    En @ tink,
    omdat het dins is x'D en ik gewoon nog naar school moet, en verder omdat ik niet in een keiahrde pit ken met m'n gebroken voet :( Echt zo kut man.

    Moet jij nog naar school?:O

    Arme schat!nee das echt erg xD


    Lalalalalalalala.

    Ja maar, je hebt mensen met stijl, en themo's.
    Dat je hetzelfde draagt zegt niets, maar hen staat het gewoon like niet. Zo onnatuurlijk zegmaar. |:

    En @ tink,
    omdat het dins is x'D en ik gewoon nog naar school moet, en verder omdat ik niet in een keiahrde pit ken met m'n gebroken voet :( Echt zo kut man.
    Ja XD Die kinderen in XXXL shirts van TH, met in stroken gevallen haar. ><

    Haha ja die ja.
    En ja ik zit nu 6vwo :') Te kut

    Die zijn erg jongeh.
    Na 14juni kreeg ik meer pillen door hun ;o ja, ik heb adhd omdat ik helemaal gek werd van dat gegil om alles enzo, en als ik daaraan terug dacht, spacede ik hem helemaal ><