• Louis heeft vandaag de titel van het nieuwe album bekend gemaakt: Take Me Home. Hier kan je er meer over lezen.
    Dus, wat vinden jullie ervan? :3

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 20:17 ]


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Ben benieuwddd<3,
    cover is mooi, titel niet geweldig


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ora schreef:
    Ik vind het een vreselijk, en kinderachtige titel. Echt waar.


    26 - 02 - '16

    De cover is in ieder geval wel leuk en mooi hoewel ik twee keer moest kijken of het Louis is/was die op Zayn's schouder zit.


    Physics is awesome

    Zag die foto daarnet weer voorbij komen op Twitter en het viel me ineens op dat die telefooncel lijkt te kantelen.
    Nu kan ik niet meer normaal naar die foto kijken zonder aan Titanic te denken, dankzij Liam en Louis! (x


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Even een vraag in dit topic, waarom vind iedereen die titel zo vreselijk?

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 17:41 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Meriadoc schreef:
    Even een vraag in dit topic, waarom vind iedereen die titel zo vreselijk?


    Pretty is just a pretty word.

    Meriadoc schreef:
    Even een vraag in dit topic, waarom vind iedereen die titel zo vreselijk?


    Daar zijn meerdere verklaringen voor

    1. Hun vorge album heette Up all night en nu Take me home dus bedoelen ze dan misschien dat ze een meisje mee naar huis nemen en om dan met haar te vrijen.
    2. Sommige vinden het een beetje een kinderachtige titel


    Physics is awesome

    ik vind het wel een leuke titel (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Can't wait (H)(H)(H)


    Do you ever wonder if the stars shine out for You? No Doubt

    Zo benieuwd
    Ik heb dat plaatje op mijn laptop als achtergrond, wat leuks om naar te kijken op school en nu ook op de computer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oczy schreef:
    (...)

    Daar zijn meerdere verklaringen voor

    1. Hun vorge album heette Up all night en nu Take me home dus bedoelen ze dan misschien dat ze een meisje mee naar huis nemen en om dan met haar te vrijen.
    2. Sommige vinden het een beetje een kinderachtige titel



    Ik vind de titel namelijk wel schattig en ik denk absoluut niet dat je deze twee titels met elkaar moet vergelijken of aan elkaar moet linken. Ik denk juist dat de titel refereerd naar het feit dat de jongens altijd weer terug zullen keren naar hun roots, no matter what. And I think that's beautiful.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Haha, na mijn Titanic ingeving kwam ik dit tegen op Twitter;


    Nu moest ik zelf bij de cover meer aan het moment denken dat Rose van het schip wilde springen en Jack haar kwam redden, maar toch viel, maar dit is ook wel grappig! (x

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 12:25 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik heb serieus dat liedje niet eens gehoord dusjaaaa.
    Kan het ook nergens vinden

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 13:24 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Bl4ke schreef:
    Ik heb serieus dat liedje niet eens gehoord dusjaaaa.
    Kan het ook nergens vinden


    Het gaat om een album dat ze nog niet hebben uit gebracht.:X


    Physics is awesome

    Ik ben benieuwd<3


    •*• Lululu •*•