• Kijk xBreakAwayx (Madena) heeft tog een topic gestart over "Je kunt niet van TH houden", tog?
    Nou lees:

    Madena zei tegen mij reageer op mijn topic ff.
    Dus ik reageerde op haar topic en zei wat ik vond.
    Dus later zegt ze tegen mij: JE BENT HET NIET MET ME EENS, DIT DAT! ik zeg jawel ik ben het met je eens. Dus ik reageer opnieuw op der topic en ben het dit keeer helemaal met der eens.
    & Later zegt Madena (xbreakawayx) tegen mij ja je moet doen alsof je het niet met me eens bent.
    Dus ik vond het égt raar eerst zegt ze tegen mij reageer op mn topic ik plaats mn mening daarzo neer.& dan zegt ze dat ze het niet leuk vind dat ik het niet met der eens ben. Dus ik word het egt helemaal met der eens. & dan later zegt ze; Je moet doen alsof je het neit met me eens bent,:s Is tog mongool.
    Duss, ik reageer op haar topic en ik doe alsof ik het niet met der eens ben. & reageert ze trug en zegt ze tegen mij dat mijn mening veranderd. Terwijl MADENA tegen mij zegt doe alsof je niet met me eens bent, wrm ben je het niet me eens dit dat.,
    Dus ik zeg so HALLOOWW. WTF.
    eert zeg je ikmoet met je eens zijn dan ben ik het met je eens dan zeg je so van je moet doen alsof je niet met me eens bent, dan ben ik het. & dan zeg je nu dat mijn mening verandert.Dus dat plaatste ik bij haar topic.
    Dus op MSN zegt Madena so van, je maakt me belachelijk so, straks gaan ze gek denken. dus ik pas je bericht ff aan! Dus ze logt op mijn naam in ^want ze kent mn w8woord^, en dan past ze het berichtje wat ik heb geschreven aan.!:s
    Zodat mensen haar op Q. haaar nog zogenaamd aardig gaan vinden (puh)
    Maar ze is égt achterbaks.
    Nu heb ik mijn wachtwoord verandert en kan ze deze topic ook niet verwijdere ofso iets ik wil égt dat iedereen 't ziet.:)

    O my gowdd o.0


    Take My Hand Take A Breath ...

    Oh my gowd... Madena is zo achterbaks totaal niet hoor >,< Ze heeft waarschijnlijk alles van jouw verkeerd opgevat [/Krijgt een boze douhdouhx14 op d'r af] Ik vind he eigenlijk dom dat je hier een toic van maakt want hier komt sowieso ruzie van geloof me.

    ö OMG!

    WTF
    kijk eerst naar jezelf
    je zit gwn over iemand te zeggen dat ze achterbaks is zeg het dan in haar gezicht, dit is egt laag & laf

    Oke achterbaks is een hard woord,maar zoiets doe je toch niet?!I mean...

    okee wtf,, omg weird o____O
    waarom geef je dan ook je wachtwoord? :'D

    Oke achterbaks is een hard woord,maar zoiets doe je toch niet?!I mean...

    idd o_O


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    omg..
    oke het is stom dat ze dat tegen je zegt enzo,
    maar kijk is naar jezelf..
    nu maak je een heel topic aan om haar belachelijk te maken.. o.O


    AAP

    Omg, Sara jij bent echt raar?:S
    Ik zei tegen jou, reageer op me topic, en je reageerde alsof je het me me eens was. Maar later veranderde je van mening, ik dacht: Hallo, je was het toch met me eens, dan moet je niet zeggen dat je het niet met me eens bent, en toen zei ik dus dat je dat moest veranderen O.o En ik zei helemaal niet doe alsof je het niet met me eens bent.:S En je bent zo levenloos om hier een topic over te starten, want dit topic wordt toch gesloten ¬¬'

    x


    ok

    Hier komt ruzie van.
    Slotje


    I recycle my thoughts.