Vreemd genoeg heb ik aan het begin van de vakantie ook zo'n topic geopend, maar niemand wou met me schrijven over Tokio Hotel. Ik ga je vragen toch even invullen, hoewel ik sowieso weet dat ik het druk ga krijgen aan de hogeschool en ook nog m'n eigen fanfiction heb.
Naam: Shana
Leeftijd: 19
Hoelang schrijf jij al?: Vanaf mijn 14e.
Schrijf een klein stukje over onderwerp naar keuze. [zodat ik een idee krijg van jouw schrijfstijl]:
Hmm, ik heb besloten een stukje van mijn eigen fanfiction te plaatsen, als dat mag? Hoewel je al weet hoe ik schrijf aan Writersblock.
Dit is de link. Het brengt je naar het deeltje waar het hoofdpersonage via een brief opbiecht aan Bill dat ze besmet is met het hiv-virus. Het is misschien niet ideaal dat ik voor een brieffragment kies, maar ik vind de brief wel mooi.
Extra info [Niet verplicht]:
* Schrijven is mijn passie en droom, maar ik moet je op voorhand al zeggen dat studeren aan de hogeschool veel tijd in beslag gaat nemen. Wel vind ik het goed dat je rustig een voorraad wilt en niets overhaast wil gaan neerzetten.
* Ik hou niet zo van standaard fanfictions. In de zin van, ik hou wel van drama, maar eerder als het om psychologische dingen of problemen gaat zoals ziektes, verloren liefdes en dergelijke. Er moet diepgang in zitten. Alles wat dus standaard is zoals 'zomaar' verliefd worden, niet willen verliefd worden, het 'gebruikelijke' drama en geruzie om dan uiteindelijk een happy-end te hebben, is niet echt aan mij besteed. Ik gebruik met opzet aanhalingstekens omdat dat soort dingen niet zo zwart-wit te onderscheiden zijn, dat weet ik wel. Het hangt er ook van af hoe ze neergeschreven worden!
* Ook heb ik nog nooit met iemand samen een verhaal geschreven.
* Ik geef toe dat ik nogal erg op spelling let.
Ik heb dit ingevuld omdat ik het niet kón laten en ik weet dat ik te veeleisend ben.
There will be beauty from pain.