• Alexandra is als wees op de academie grootgebracht. Ze is ondertussen al zestien maar weet nog altijd niet wat voor soort elf ze is. Ze voelt zich verstoten en vlucht daarom weg uit avalon. Als opeens ene Tamani haar hulp verschaft, slaan de twijfels toe. Ze wil koste wat het kost haar ouders terugvinden. Zal het ook lukken.

Personages

MrsMushroom als Andy Alexandra Fall

Extra info:

-Ik speel Andy
    -Tamani, Laurel en Jasmine komen er ook in voor
    -Er moet een klein groepje mensen in, niet aleen elfen dus!
    -Trollen zijn nog niet uitgeroeid

Voor vragen kun je altijd bij mij terecht.
    hier mag een slotje op of het mag verwijderd worden.

[ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 1:34 ]

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Andy Alexandra Fall

"Ok jongens en meisjes." zei de docent en ik was de aandacht al weer kwijt. Hier zit ik dan op een saaie les op de herfstacademie. Als ik al een herfstelf ben. Ik weet het niet. iedereen weet zijn seizoen. Iedereen, behalve ik. Ik was als wees hiernaartoe gebracht. Blijkbaar was ik niet in de serre op gegroeid. Ik was een vondeling. En ik voelde me uitgestoten.

[ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 23:20 ]

Volgens mij moet je het boek of de serie nog maar eens overlezen , want er staan foutjes in. De elfen zijn vaak niet "wees". Lente- en Zomer elfen groeien vaak op bij hun ouders en/of Familie. Herfst elfen gaan meteen naar de academie. Winter elfen gaan per direct naar het winterpaleis. De elfen weten wat voorn seizoen elf ze zijn. Vaak vanwege hun magie ;3.
    Als hij er beter had uitgezien, helemaal was uitgewerkt had ik misschien meegedaan :3.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

LacunaCoil schreef:
    Volgens mij moet je het boek of de serie nog maar eens overlezen , want er staan foutjes in. De elfen zijn vaak niet "wees". Lente- en Zomer elfen groeien vaak op bij hun ouders en/of Familie. Herfst elfen gaan meteen naar de academie. Winter elfen gaan per direct naar het winterpaleis. De elfen weten wat voorn seizoen elf ze zijn. Vaak vanwege hun magie ;3.
    Als hij er beter had uitgezien, helemaal was uitgewerkt had ik misschien meegedaan :3.
    Dat is de clue net. Ze weet het niet. Ik heb de eeks verschillende keren gelezen. Dat maakt het orgineler.

MrsMushroom schreef:
    (...)Dat is de clue net. Ze weet het niet. Ik heb de eeks verschillende keren gelezen. Dat maakt het orgineler.

Ik kan er gewoon niet tegen als ergens een RPG of verhaal van een boek of film word gemaakt en het niet klopt :'D.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

LacunaCoil schreef:
    (...)
    Ik kan er gewoon niet tegen als ergens een RPG of verhaal van een boek of film word gemaakt en het niet klopt :'D.
    Het volgt de verhaallijn niet hoor. Ze weet gewoon niet wat voor elf ze is. Misschien is ze zelfs het kind van Laurel en Tamani, Maar misschien ook niet.

Hoi! Ik vind het echt super leuk dat er een rpg is voor Wings :) Ik ben echt dol op die reeks en heb het meerdere keren gelezen. Leuk bedacht trouwens met dat 'wees' ding ;3 Ik vroeg me af 1 of ik mee kan/mag doen ;s en 2 of je een personage mag verzinnen.
    Groeten Kyara <3

“I always knew I was an excellent liar. I just didn't know that I had it in me to fool myself.”

MissApplePie schreef:
    Hoi! Ik vind het echt super leuk dat er een rpg is voor Wings :) Ik ben echt dol op die reeks en heb het meerdere keren gelezen. Leuk bedacht trouwens met dat 'wees' ding ;3 Ik vroeg me af 1 of ik mee kan/mag doen ;s en 2 of je een personage mag verzinnen.
    Groeten Kyara <3
    sure

Juj *denkt*

“I always knew I was an excellent liar. I just didn't know that I had it in me to fool myself.”

Zou ik misschien als perso de oudere versie van Tamani's nichtje Rowen kunnen nemen?

[ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 18:28 ]