• Net was de eerste aflevering om 19:30 op Nickelodeon. De legende van Korra is dus eigenlijk het vervolg wat zich heel veel jaar na Aang afspeelt. Aang is onderhand al dood terwijl Katara nu heel oud is. Ze hebben samen kinderen etc en ik vind het echt awesome om te zien. Sokka is ook dood en Toph heeft ook een kind die nu ook volwassen is die bij de politie werkt.

    Wat vinden jullie er van dat er nu een soort van vervolg is maar dan over een andere avatar genaamd Korra?






    Ik vind dat Korra te oud is om de Avatar te spelen aangezien ik toch echt Aang gewend was. En dat Pip -ze speelde Wiet in GTST- haar stem inspreekt vindt ik ook heel vervelend.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 20:04 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind dat het minder 'magisch' is door alle moderne dingen. Echt ontzettend anders.


    I am an idiot, I move.

    Alakay schreef:
    Ik vind dat het minder 'magisch' is door alle moderne dingen. Echt ontzettend anders.



    Jij keek dus ook? Wat vind jij er minder magisch aan dan?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 20:05 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik kijk het in het engels, veel beter.

    Is al een topic van. ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb de Engelse al helemaal gekeken en net de Nederlandse sneak peek. Maar ik vind die stem voor Korra zo ongelooflijk verschrikkelijk. Veel te meisjesachtig en echt niet stoer genoeg voor Korra. Ze klinkt als een klein kind.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Aragog schreef:
    Is al een topic van. ;D



    Grapje sorry.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 20:09 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Lancelot schreef:
    Ik heb de Engelse al helemaal gekeken en net de Nederlandse sneak peek. Maar ik vind die stem voor Korra zo ongelooflijk verschrikkelijk. Veel te meisjesachtig en echt niet stoer genoeg voor Korra. Ze klinkt als een klein kind.




    Die stem moet inderdaad stoerder. Whut, kijk jij vooruit in het engels? Heb je daar een link van voor mij?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind dat de eerste serie gewoon uitgemolken wordt, en daar heb ik een hekel aan. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Korra te oud? Thafuq, hoezo onzin?
    Korra heeft al haar kinderjaren in de Witte Lotus dinges gezeten... En waarom moet het op The Legend of Aang lijken? Lol. (Ik vond Aang noujuist zo jong, zat zo weinig drama over liefde, etc. in ;P)

    Oké, mijn mening (ik heb de hele serie al gezien): Korra heeft in het Nederlands een kutstem. Blègh.

    Verder; het is gewoon een awesome serie, maar kijk 'm alsjeblieft in het Engels. Ik zie nu al dat alles is verneukt :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)



    Die stem moet inderdaad stoerder. Whut, kijk jij vooruit in het engels? Heb je daar een link van voor mij?


    Klik.

    Hele eerste seizoen staat al online. In Amerika is dat allemaal al uitgezonden. De Engelse versie is echt veel fijner, veel betere stemmen, dus als ik wil kijken, kijk ik dat wel en niet die Nederlandse :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Jongens, ik heb hier al een topic over >_>''

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 20:14 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)



    Die stem moet inderdaad stoerder. Whut, kijk jij vooruit in het engels? Heb je daar een link van voor mij?

    Amerikaans.
    Hij is allang afgelopen. Ik had 'm begin juli al helemaal gekeken :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    Korra te oud? Thafuq, hoezo onzin?
    Korra heeft al haar kinderjaren in de Witte Lotus dinges gezeten... En waarom moet het op The Legend of Aang lijken? Lol. (Ik vond Aang noujuist zo jong, zat zo weinig drama over liefde, etc. in ;P)

    Oké, mijn mening (ik heb de hele serie al gezien): Korra heeft in het Nederlands een kutstem. Blègh.

    Verder; het is gewoon een awesome serie, maar kijk 'm alsjeblieft in het Engels. Ik zie nu al dat alles is verneukt :Y)



    Oeh, there is an Aang hater overhere! c: Heheh, ik vond die beter.


    Pretty is just a pretty word.

    Lancelot schreef:
    (...)

    Klik.

    Hele eerste seizoen staat al online. In Amerika is dat allemaal al uitgezonden. De Engelse versie is echt veel fijner, veel betere stemmen, dus als ik wil kijken, kijk ik dat wel en niet die Nederlandse :Y)

    Komen er nog meer seizoenen dan?
    Ik dacht dat dit gewoon het 'vierde boek' was, aangezien het lucht heet en die was nog niet geweest...


    Deep inside, I've never felt alive

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Oeh, there is an Aang hater overhere! c: Heheh, ik vond die beter.

    Dat zeg ik helemaal niet? :W


    Deep inside, I've never felt alive