• The Voice of Holland
    The Voice of Holland is een zangwedstrijd. Alleen kunnen kandidaten bij TVOH niet afgekraakt worden vanwege hun looks, de jury zit namelijk met hun rug naar de kandidaat toe. De kandidaat krijgt 1,5 minuut om te zingen en als één van de vier juryleden (Trijntje Oosterhuis, Roel van Velzen, Nick & Simon, Marco Borsato) het goed vinden kunnen ze drukken en draaien ze om.
    Als er meerdere juryleden omdraaien mag de kandidaat kiezen wie ze als trainer willen en als er één iemand drukt natuurlijk niet (:

    Uiteindelijk heeft elk jurylid een team bij elkaar gesprokkeld en gaan ze de strijd met elkaar aan.

    The Voice of Holland is elke vrijdagavond om half 9 op RTL4 te zien.

    Meer informatie vind je hier


    Wie volgt dit programma? Wie vinden jullie erg goed?
    Ik zelf vond Sandra met More erg goed (:

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 14:19 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kijk het!
    Vorig seizoen keek ik het ook en toen mijn opa en oma een keer kwamen oppassen gingen ze mee kijken
    Ik vond Sandra ook erg goed


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prul schreef:
    Ik kijk het!
    Vorig seizoen keek ik het ook en toen mijn opa en oma een keer kwamen oppassen gingen ze mee kijken
    Ik vond Sandra ook erg goed


    Ik vind TVOH echt leuk, de juryleden zijn ook grappig :P

    Ja, ik dacht dat zij het weer was want ze was schizofreen.
    hahaha, geweldig!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik vind TVOH echt leuk, de juryleden zijn ook grappig :P

    Ja, ik dacht dat zij het weer was want ze was schizofreen.
    hahaha, geweldig!

    Idd, maar ik vind die ene van Marco Borsato, die bij hem in het team zit echt een bitch jonge


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vond haar ook erg goed. Maar ik kreeg echt kippenvel bij het gekleurde meisje op het eind. Die met dat roze jurkje.

    Zij was zo onwijs goed (:

    En ik lig zo om in een deuk om die gozers. Echt geniaal gewoon (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Prul schreef:
    (...)
    Idd, maar ik vind die ene van Marco Borsato, die bij hem in het team zit echt een bitch jonge


    Wie bedoel je?


    jaimyhoi schreef:
    Ik vond haar ook erg goed. Maar ik kreeg echt kippenvel bij het gekleurde meisje op het eind. Die met dat roze jurkje.

    Zij was zo onwijs goed (:

    En ik lig zo om in een deuk om die gozers. Echt geniaal gewoon (:


    Zij? :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Zij? :P

    Dat waren twee zusjes die allebei niet konden zingen en die ene werd afgewezen en die ander niet, nina ofzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Die Sandra is zó goed D: Ze zingt echt met zoveel gevoel. Krijg er kippenvel van :Y) En haar stemgeluid is echt prachtig en bijzonder.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik luister nu die auditie van Sandra weer, echt prachtig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vond Katty, Leona en Maame ook erg goed. En Djem ook. Jammer dat ze niet door ging...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Endure schreef:
    (...)

    Zij? :P


    JAAAAA! Ik heb weer kippenvel (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Prul schreef:
    (...)
    Dat waren twee zusjes die allebei niet konden zingen en die ene werd afgewezen en die ander niet, nina ofzo


    Die van Treble bedoel je, die was juist helemaal geen bitch. Ze was gewoon aardig :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kijk het ook ^^


    -

    Prul schreef:
    (...)
    Idd, maar ik vind die ene van Marco Borsato, die bij hem in het team zit echt een bitch jonge



    Zij was een echte bitch, bah. Hoe ze ook deed en alles. OMG D:
    --

    Ik vond Sandra ook heel goed. Haar stem, wauw. Echt, wauw.


    Pretty is just a pretty word.

    Alleen kunnen kandidaten bij TVOH niet afgekraakt worden vanwege hun looks, misschien de eerste ronde niet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Alleen kunnen kandidaten bij TVOH niet afgekraakt worden vanwege hun looks, misschien de eerste ronde niet.


    Maar dat is logisch, als je gaat optreden kun je er niet uitzien als een slons :Y) En ze laten mensen vaker wel gewoon winnen ook al zijn ze bijvoorbeeld mollig, Iris Kroes was ook niet de slankste en Ben Saunders zag er ook niet uit als een knuffelbeer. (Ik vond hem heel lelijk en eng)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.