• Zoals jullie allemaal wel weten ben ik dit jaar van school veranderd omdat ik op mijn oude school werd gepest en bijna geen vrienden had.
    En ik ben nu blij dat ik de keuze heb gemaakt om te veranderen van school, want ik heb daardoor gister een geweldige dag gehad.
    Elk jaar is er in Kapelle de Kapelse dag, een soort hele grote braderie. Ik ga er elk jaar heen, maar bijna altijd met mijn ouders. Maar dit jaar niet. Ik werd meegevraagd door een paar klasgenootjes en ik heb echt een hele leuke dag gehad. Alleen al omdat we met een groep waren en ik dus niet alleen was. We zijn naar Glennis Grace geweest en Sieneke, hebben daar in de avond wat gegeten, er was een kleine kermis en het was gewoon heel gezellig. Ik ben er tot 9 uur gebleven en toen ik naar huis fietste (7 kilometer in het donker door de weilanden) besefte ik dat ik daar wel aan kan wennen. Ik voelde me echt goed, voor het eerst in lange tijd.
    Dat wou ik gewoon ff zeggen enzo


    Das met Glennis Grace, ik ben diegene in het midden die er maar half opstaat omdat ik werd geplet tussen haar en Esmee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gelukkig heeft het zo goed uitgepakt. Echt leuk voor je (:

    Frankenstein schreef:
    Gelukkig heeft het zo goed uitgepakt. Echt leuk voor je (:


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Aw, dat vind ik echt fijn voor je ^^


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Wat leuk voor je!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Frankenstein schreef:
    Gelukkig heeft het zo goed uitgepakt. Echt leuk voor je (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle