Heey allemaal,
Ik doe op 1 september officieel 5 jaar aan boogschieten (sinds die tijd ben ik lid van de HBS Almere).
Het is zo dat ik zondag 9 september een wedstrijd heb, Koningschieten. Daar kan ik Kroonprins(es) of Page worden, maar daar moet ik ongelooflijk goed voor schieten om één van de twee te kunnen worden.
Ik moet op de wedstrijd op 30 meter schieten. Het probleem is dat er niet veel vooruitgang in mijn schieten komt.
De eerste keer deze vakantie schoot ik 234 punten. De tweede keer een stuk slechter, 194 punten. Die week daarna weer wat beter, 232. Vorige week schoot ik 228 punten, net wat minder. En vandaag, in de regen nogwel, 227 punten.
Ik ben nu ongelooflijk ontevreden, omdat je 360 punten kan halen en ik gewoon van mezelf weet dat ik beter kan.
Net heeft een vriend van me via msn, die ik ken vanaf het begin dat ik schiet, me een soort van peptalk gegeven, om te zorgen dat ik tevreden moet zijn met mijn resultaten.
Maar na al die jaren wil ik wel eens een goed resultaat. Twee jaar geleden heb ik bij dezelfde wedstrijd de laagste score gehaald, maar toen was ik bijna 14. Ben nu bijna 16 en ik ga gewoon het beste resultaat uit mijzelf halen.
Bedankt dat ik dit even kwijt kon,
Kim alias Koopa
[ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 20:35 ]
"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."