• Die heb ik net achter de rug en heel eerlijk gezegd, het was minder erg dan gedacht. Een keer heb ik mijn mail kunnen lezen maar dat ging niet echt goed. Ik heb net mijn inbox schoon gemaakt van allemaal reclame maar ik heb nog steeds veel mail, meer dan ik had verwacht.

    Maar ik ben dus weer terug en vraag me af wat ik allemaal heb gemist in de tijd die ik ben weg geweest.


    Physics is awesome

    Ik ben ook een tijdje niet op Quizlet geweest dus vraag ik me het ook wel af (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Niets, het is saai hier.


    Your make-up is terrible

    Aanpassingen van Rutger, maar ben te lui om het topic voor je op te zoeken. Sorry. (krul)


    You are beautiful, you are love.

    Assassin schreef:
    Niets, het is saai hier.


    Komkommertijd! Helemaal niks gebeurd? Dan is iedereen zeker massaal op vakantie gegaan, ik bedoel er gebeurd vaak wel wat op Quizlet.


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    Niets, het is saai hier.


    i put the fun in funeral

    Op het One Direction forum is er wel veel bij gekomen. Niet echt veel boeiends maar goed.


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    Niets, het is saai hier.


    26 - 02 - '16

    Niet heel veel bijzonders :').
    Haha, en dat valt inderdaad altijd mee. Ik ga altijd 2/3 weken kamperen en dan red ik het ook altijd gemakkelijk zonder ^^.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    Niet heel veel bijzonders :').
    Haha, en dat valt inderdaad altijd mee. Ik ga altijd 2/3 weken kamperen en dan red ik het ook altijd gemakkelijk zonder ^^.


    Eerste week was wel makkelijk, alleen s'avonds was het een beetje moeilijk maar die tweede week was moeilijker omdat ik dan ook vaker en vroeger dan de eerste week in het huisje zat.


    Physics is awesome

    Als je gewoon vrienden maakt en leuke dingen gaat doen, heb je helemaal geen tijd voor de computer :Y)

    Maar verder niet héél veel interessants gebeurd, nee...


    Deep inside, I've never felt alive

    Assassin schreef:
    Niets, het is saai hier.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 15:36 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli