• Ik heb mijn kamer opnieuw ingericht ''Hooray'' En nu wilde ik een mooie insprirende tekst op mijn muur. Als het even kon in de trans van The Lion King. Niet letterlijk een quote, die zijn ook op het internet te vinden maar een mooie tekst waarvan je wel weet welke scene het is. Zelf heb ik er al twee bedacht:


    ''Soms is iemand meer, dan hij geworden is''
    ''Het verleden kan pijn doen, maar hoe ik het zie. Kan je ervan leren of rennen''.

    en eentje van het internet:
    ''I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me''

    dussss iemand die mij kan helpen? :P


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    De mooiste quote uit 'The Lion King' vind ik nog altijd, hoe onorgineel het ook mag zijn, de Swahilische term "Hakuna Matata"-"Geen zorgen, wees gelukkig."


    Don't find love. Let love find you.

    xTOMMOUGHS schreef:
    De mooiste quote uit 'The Lion King' vind ik nog altijd, hoe onorgineel het ook mag zijn, de Swahilische term "Hakuna Matata"-"Geen zorgen, wees gelukkig."


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    xTOMMOUGHS schreef:
    De mooiste quote uit 'The Lion King' vind ik nog altijd, hoe onorgineel het ook mag zijn, de Swahilische term "Hakuna Matata"-"Geen zorgen, wees gelukkig."


    26 - 02 - '16

    xTOMMOUGHS schreef:
    De mooiste quote uit 'The Lion King' vind ik nog altijd, hoe onorgineel het ook mag zijn, de Swahilische term "Hakuna Matata"-"Geen zorgen, wees gelukkig."


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    xTOMMOUGHS schreef:
    De mooiste quote uit 'The Lion King' vind ik nog altijd, hoe onorgineel het ook mag zijn, de Swahilische term "Hakuna Matata"-"Geen zorgen, wees gelukkig."


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    (...)


    of: sta paraat! haha XD

    xTOMMOUGHS schreef:
    De mooiste quote uit 'The Lion King' vind ik nog altijd, hoe onorgineel het ook mag zijn, de Swahilische term "Hakuna Matata"-"Geen zorgen, wees gelukkig."


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    'Vergeet niet wie je bent' vind ik altijd erg mooi (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Zie mijn signature
    Ik vind btw de Lion King geweldig. We keken die tijdens een filmmarathon en ik kon alles meezingen enzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one