• Mijn vader is vandaag om kwart voor 1 geopereerd aan zijn oor.
    Het kan zijn dat hij alles hoort, deels doof of helemaal doof word.
    Ik ben nu thuis en mijn moede ris naar hem toe aangezien hij net wakker is. De operatie duurde namelijk 4 uur. Thuisgekomen blijkt dat mijn broer zeik is van de spanning. Hij kan er heel slecht tegen. Dus nu wil ik alles voor mijn moeder en broer doen maar ik was laat uit en ging gelijk eten en ik moet nog leren en huiswerk maken. En ik ga over een dikke uur naar mijn vader toe. Ik voel me nu echt gestrest en kut....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    *Cyber Hug*

    Hopelijk is alles goed met je vader c:!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    *Cyber Hug*

    Hopelijk is alles goed met je vader c:!


    Pretty is just a pretty word.

    Hug! En ook voor je familie! Ik hoop dat het beter wordt!

    Dikke, dikke knuffel en houd maar in je achterhoofd dat Quizlet achter je staat als je ons nodig hebt. Hopelijk gaat alles goed met je vader!!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hug! Hopelijk is de operatie goed gelukt


    Aan niets denken is ook denken.

    Rizzoli schreef:
    Hug! Hopelijk is de operatie goed gelukt


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Rizzoli schreef:
    Hug! Hopelijk is de operatie goed gelukt

    Rizzoli schreef:
    Hug! Hopelijk is de operatie goed gelukt


    A person who never made a mistake never tried anything new




    26 - 02 - '16

    Dankje voor alle lieve reacties. Het is fijn om te weten dat Quizlet je steunt.
    Al wist ik het al toch helpt het een beetje. Ik ben nu echt zo stik bang....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    LacunaCoil schreef:
    *Cyber Hug*

    Hopelijk is alles goed met je vader c:!


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    ik ben net terug, alles gaat gelukkig goed. de operatie duurde uiteindelijk 5 uur. hij krijgt alleen nog een implantaat en dan is alles wss weer goed.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    ik ben net terug, alles gaat gelukkig goed. de operatie duurde uiteindelijk 5 uur. hij krijgt alleen nog een implantaat en dan is alles wss weer goed.

    Da's heel goed om te horen, gelukkig maar. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    *Cyberhug*
    Sterkte met je vader (flower)