• Ik ben steffanie.ik vroeg me af wat jullie van mij vinden. Ben ik echt zo lelijk?zet effe jouw mening in deze topic.en je mag best zeggen dat ik lelijk ben hou je niet in. Voor een foto kijk bij my life hoofdstuk 1 of kijk bij foto's.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Agnus schreef:
    Sorry maar ik vind dit echt aandachttrekkerij.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Agnus schreef:
    Sorry maar ik vind dit echt aandachttrekkerij.


    Ex astris, sciencia

    Zucht. Weer iemand die vraagt om complimenten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Zucht. Weer iemand die vraagt om complimenten.

    Je bent niet lelijk. Niemand is lelijk. Iedereen is namelijk mooi op zijn eigen manier. Niet perfect, want niemand is dat, maar mooi.

    +

    Shinhwa schreef:
    Je bent niet niet lelijk ,iedereen is anders.
    Niet zeker of iemand echt onzeker is of gewoon een roep om aandacht...


    Inspiration can hit you any time

    Ik vind je wel gedragen en schrijven als iemand van 10 i.p.v. iemand van 16.
    Dat is één.
    Daarnaast ga ik niet oordelen over hoe je je eruit ziet omdat ik je nu echt een complimentjes-visser vind.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik vind je wel gedragen en schrijven als iemand van 10 i.p.v. iemand van 16.
    Dat is één.
    Daarnaast ga ik niet oordelen over hoe je je eruit ziet omdat ik je nu echt een complimentjes-visser vind.

    Dat vind ik inderdaad ook.


    Inspiration can hit you any time

    Nobody is perfect!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Endure schreef:
    Ik vind je wel gedragen en schrijven als iemand van 10 i.p.v. iemand van 16.
    Dat is één.
    Daarnaast ga ik niet oordelen over hoe je je eruit ziet omdat ik je nu echt een complimentjes-visser vind.


    comfort in c h a o s

    <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Het gaat er absoluut niet om hoe je eruit ziet. Tenminste, op quizlet wordt je gerespecteerd om hoe je vanbinnen bent (logisch want je ziet toch geen gezichten hier). Als jij gewoon jezelf bent wordt je vanzelf gerespecteerd. En zoals LOVATOCREW zegt, nobody is perfect (;


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mordin schreef:
    <_<

    Hah, this! Exactly!