Zit ik op een nieuwe school met nieuwe mensen, is het wéér niet goed. (op mijn oude school kon ik ook al met haast niemand opschieten, tenminste niet in mijn klas.) Maar ik begon heel positief, ging gewoon bij een groepje zitten en praten etc, gezellig, leuk. Lopen we de klas in, 2 meisjes gaan achteraan zitten en ik denk oke ik ga daar wel voor. Dat andere meisje loopt vervolgens naar een andere plek en gaat alleen zitten. Ik denk oke, dat was per ongeluk en ga naast haar zitten. Staat ze 2 min later op om alsnog ergens anders te gaan zitten..
En bij geschiedenis zat ik naast een meisje dat er, hoe zal ik het zeggen, beetje anders uitzag dan de rest. Nja later vroeg iemand aan mij: weet jij wie er nog meer AK hebben zometeen? ik zo: ja dat meisje dat net naast mij zat. Begint dat hele groepje dom te giechelen en gelijk te zeggen: oh maar daar worden we niet blij van.
Waarom zijn mensen zo asociaal tegenwoordig? -______- Sorry voor dit zeikverhaal trouwens.
Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.