• Zit ik op een nieuwe school met nieuwe mensen, is het wéér niet goed. (op mijn oude school kon ik ook al met haast niemand opschieten, tenminste niet in mijn klas.) Maar ik begon heel positief, ging gewoon bij een groepje zitten en praten etc, gezellig, leuk. Lopen we de klas in, 2 meisjes gaan achteraan zitten en ik denk oke ik ga daar wel voor. Dat andere meisje loopt vervolgens naar een andere plek en gaat alleen zitten. Ik denk oke, dat was per ongeluk en ga naast haar zitten. Staat ze 2 min later op om alsnog ergens anders te gaan zitten..

    En bij geschiedenis zat ik naast een meisje dat er, hoe zal ik het zeggen, beetje anders uitzag dan de rest. Nja later vroeg iemand aan mij: weet jij wie er nog meer AK hebben zometeen? ik zo: ja dat meisje dat net naast mij zat. Begint dat hele groepje dom te giechelen en gelijk te zeggen: oh maar daar worden we niet blij van.

    Waarom zijn mensen zo asociaal tegenwoordig? -______- Sorry voor dit zeikverhaal trouwens. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik weet het, mensen kunnen soms zo kut zijn. Dat soort mensen kijken nooit verder dan hun neus lang is en zien niet hoe anderen echt zijn, ze zien alleen de buitenkant en oordelen dan. Met dat soort mensen wil ik het liefst niks te maken hebben. Helaas moeten zij ook bestaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    -En mensen vinden het gek dat ik andere niet meer vertrouw (cat).-
    Ik ben van klas gewisseld, omdat ik met niemand kon opschieten behalve een paar vrienden. Iedereen was daar er asociaal en noem maar op.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 22:29 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Floyd schreef:
    Ik weet het, mensen kunnen soms zo kut zijn. Dat soort mensen kijken nooit verder dan hun neus lang is en zien niet hoe anderen echt zijn, ze zien alleen de buitenkant en oordelen dan. Met dat soort mensen wil ik het liefst niks te maken hebben. Helaas moeten zij ook bestaan.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    ik weet hoe het voelt. Ik moet mezelf tegenwoordig forceren een gesprekje met iemand (vreemde) aan te gaan omdat mensen vaak zo asociaal tegenover me deden.


    -

    FabiLouis schreef:
    ik weet hoe het voelt. Ik moet mezelf tegenwoordig forceren een gesprekje met iemand (vreemde) aan te gaan omdat mensen vaak zo asociaal tegenover me deden.


    26 - 02 - '16

    Floyd schreef:
    Ik weet het, mensen kunnen soms zo kut zijn. Dat soort mensen kijken nooit verder dan hun neus lang is en zien niet hoe anderen echt zijn, ze zien alleen de buitenkant en oordelen dan. Met dat soort mensen wil ik het liefst niks te maken hebben. Helaas moeten zij ook bestaan.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Raar..


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Floyd schreef:
    Ik weet het, mensen kunnen soms zo kut zijn. Dat soort mensen kijken nooit verder dan hun neus lang is en zien niet hoe anderen echt zijn, ze zien alleen de buitenkant en oordelen dan. Met dat soort mensen wil ik het liefst niks te maken hebben. Helaas moeten zij ook bestaan.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat is menselijkheid
    Ik zit ook of alleen of naast een jongen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    oke raar?
    ik heb gelukkig niet zo'n klas (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Tja, op elke school zitten zulk soort meisjes.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ach, ik hoop zo dat ik dit jaar niet van zulke wijfen in mijn klas heb :c


    Pretty is just a pretty word.

    Ik hoop op het beste op mijn nieuwe school. Ik kan echt niet tegen dat soort mensen. Meestal heb ik - over het algemeen - ook meer met jongens. Die zeiken en katten meestal een stuk minder :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Floyd schreef:
    Ik weet het, mensen kunnen soms zo kut zijn. Dat soort mensen kijken nooit verder dan hun neus lang is en zien niet hoe anderen echt zijn, ze zien alleen de buitenkant en oordelen dan. Met dat soort mensen wil ik het liefst niks te maken hebben. Helaas moeten zij ook bestaan.


    What's so bad about being different?