• What if you were the inspiration for all his songs?
    The good ones, the bad ones, even the ugly ones.


    I know, het is niet veel qua 'samenvatting' dat jullie krijgen, maar ik wou dat ook niet omdat je dan met de titel en omschrijving waarschijnlijk al gaat raden hoe het gaat aflopen. En dat wou ik niet D: Ik heb al 7 hoofdstukken geschreven, maar ik wou ter bevestiging vragen wat jullie er van vinden en of jullie zouden lezen of niet?
    P.S.: Zo ja, laat maar weten als ik je moet verwittigen als ik begin.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik zou het persoonlijk niet lezen omdat ik niet van JB-stories houd, maar het zou interessant kunnen zijn voor fans. Gewoon doen.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 13:13 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik zou het persoonlijk niet lezen omdat ik niet van JB-stories houd, maar het zou interessant kunnen zijn voor fans. Gewoon doen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Wiarda schreef:
    Ik zou het persoonlijk niet lezen omdat ik niet van JB-stories houd, maar het zou interessant kunnen zijn voor fans. Gewoon doen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nobody? Haha damn. Beliebers? D:


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Dit is volgens mij een van de eerste JB stories die ik wil lezen, dus lemme know when it starts (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Just in case, hier is de storie.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Wiarda schreef:
    Ik zou het persoonlijk niet lezen omdat ik niet van JB-stories houd, maar het zou interessant kunnen zijn voor fans. Gewoon doen.


    There is nothing more badass than being yourself

    Wiarda schreef:
    Ik zou het persoonlijk niet lezen omdat ik niet van JB-stories houd, maar het zou interessant kunnen zijn voor fans. Gewoon doen.


    The walking dead <'3