• Telkens als ik aan een verhaal begin heb ik de neiging om het te verwijderen omdat ik denk dat het niet goed is en uiteindelijk verwijder ik het, herkent iemand dit?

    Ik zou ook wel heel graag een verhaal maken met een groep.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Well, ik herken het tot het gedeelte om de neiging te hebben :Y)

    Maar ik heb mijn verhaal niet verwijderd aangezien ik mezelf beloofd heb en anderen om het af te maken c:

    Maar je moet gewoon doorgaan ermee ^^ het kan misschien wel opbloeien juist! En zet het anders op inactief en kijk er later jog naar? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nooit verhalen verwijderen, zet ze dan op inactief ;]. Als je ze later eens terug bekijkt, zie je wat je er slecht aan vindt of vind je het misschien juist toch een leuk verhaal.


    i put the fun in funeral

    @jaimyhoi
    Ik beloof mezelf ook altijd om 'm af te maken. Maar dat doe ik dan als nog niet.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Ik heb nog nooit een verhaal aangemaakt hier op Q, dus niet echt hetzelfde, maar ik heb het wel al vaak gehad dat ik een of ander diep idee had in mijn hoofd, en dat ik iets had van 'yeah, dat ga ik zo helemaal uitschrijven' en dat ik dan uiteindelijk daar zit met pen en papier en iets heb van 'lol, nee mijn idee lijkt wrs toch nergens op'.


    effort never betrays you

    Ik heb eerder dat wanneer ik langere tijd een verhaal heb, ik niet meer tevreden ben over alle eerdere stukken waarin ik een nog slechtere schrijfstijl had. Tegen die tijd heb ik dan wel al abo's die niet al te tevreden zouden zijn als ik dat verhaal zou verwijderen en ben ik zelf te gehecht aan het verhaal om dat dan nog te doen.
    Maar weet je, het maakt niet uit of het verhaal slecht is of niet. Persoonlijk vind ik het schrijfproces veel belangrijker dan het resultaat. Je schrijft beter een verhaal die minder populair is of minder goed is, maar die je wel veel heeft bijgebracht dan een verhaal die 500 abo's heeft en populair is of één waarvan je niet 100% tevreden over bent en die je uiteindelijk niets heeft bijgebracht.
    Als je een verhaal echt wilt schrijven moet je dat gewoon doen. Dat is dan volledig je eigen zin en daar zal je ook het meest aan hebben. En dat er niemand is die het goed vind maakt niet uit. Schrijf het gewoon voor jezelf. Je hebt er niets aan te verliezen door het te schrijven. Leg jezelf ook geen druk op van dat je zoveel lezers wilt halen of dat het volledig perfect moet zijn. Schrijf voor je plezier. Dan maakt het niet uit of het goed is of slecht. Je moet het gewoon doen en je op het schrijven zelf richten en niet op het resultaat. :3


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dat gevoel heb ik nu ook. Ik vraag me altijd af (en ik zet dan ook altijd in de inleiding) wat er fout aan mijn verhaal kan zijn & niemand zegt dan wat, erg frustrerend, maar goed...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ja, maar meestal inactiveer ik het dan. En na een paar maanden ofzo, neem ik weer een kijkje en denk ik; waaaaaarom heb ik niet gewoon verder geschreven, dit was geniaal. En ik zit dus nu in die fase, haha.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik heb dat altijd ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    313 schreef:
    Ja, maar meestal inactiveer ik het dan. En na een paar maanden ofzo, neem ik weer een kijkje en denk ik; waaaaaarom heb ik niet gewoon verder geschreven, dit was geniaal. En ik zit dus nu in die fase, haha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik heb echt wel iets van vijf story's geinactiveerd staan, alleen omdat ik ze niet goed vind(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Audacity schreef:
    Nooit verhalen verwijderen, zet ze dan op inactief ;]. Als je ze later eens terug bekijkt, zie je wat je er slecht aan vindt of vind je het misschien juist toch een leuk verhaal.


    Life is full of fake people

    Ja :D. Uiteindelijk heb ik het bij een verhaal toch niet gedaan, en degene waarvoor ik het schreef was er blij mee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat herken ik heel goed, daarom staan al mijn verhalen nu op inactief. Ik denk ook niet dat ik er ooit nog mee verder ga, omdat ik het gewoonweg te slecht vind.

    LacunaCoil schreef:
    Ik heb dat altijd ._.


    Firm believer of all that is magic