• Mijn raam staat open omdat het namelijk super heet is voor moest je het nog niet hebben gemerkt, maar nu zit ik hier dus de hele tijd van die kleine irritante vliegjes neer te kloppen. Echt een belachelijk zicht, want ik kan er bijna geen één vangen haha.

    Wat doen jullie nu?


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik probeer half nog te studeren. =(

    Heb je geen vliegenraam ofzo?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Blegh, daar heb ik ook last van! Een gouden tip; pak de stofzuiger, dan zijn die vliegjes zo weg (:

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 22:50 ]


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Waarom heb je geen hor?
    Ik probeer te vergeten wat ik net te horen heb gekregen, door blij te gaan doen en ik heb geen zin in morgen... >.<

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 22:48 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik luister naar zomergasten terwijl ik aan het chatten ben met mijn neef. En ik zit op q actieve forums rond te kijken.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Vergaan van de hitte op mijn kamer. Ik weiger om mijn raam open te zetten want dan zit het hier binnen de kortste tijd vol met muggen. En mijn ouders en lieve broertje zijn zo aardig geweest om de beide ventilatoren in te pikken..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik probeer om mijn laptop niet in elkaar te rammen.
    Angerment issues? Not really.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik doe geflipt als er zo'n irritant vliegje op mn armen/hoofd/in mn neus(Ja, er vloof er net eentje recht mn neus in) en voor de rest snuffel ik een beetje rond op Q.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Achter de laptop zitten met een glas ijskoud water, want ik stik hier ook van de hitte.


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Even mijn schrijfwedstrijdtopic aanpassen en dufjes voor me uit staren :')


    Destroy what destroys you.

    Muziek luisteren, Weheartit en met een vriendin whatsappen..


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Scandal schreef:
    Ik probeer half nog te studeren. =(

    Heb je geen vliegenraam ofzo?

    Heb ik wel, maar die irritante beesten zijn zò klein dat ze er gewoon door kunnen.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik chill op bed, heb ook het raam open. Maar er zit een hor voor, dus ik heb geen last van vliegen. :)

    En verder praat ik met mijn vriend op msn en luister ik muziek :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zit nog steeds met mijn laptop op schoot in de woonkamer en ben Sterek drabbles aan het schrijven, terwijl ik mezelf al anderhalf uur probeer te overtuigen dat ik eindelijk naar mijn kamer moeten gaan. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kijk een film ^^ op RTL 8 :3 alleen hij is bijna afgelopen


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik lig op mijn bed in het donker, geniet van de hitte, RPG met een vriendin, zit achter Tumblr en luister naar liedjes van Sleeping With Sirens.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.