• Bedankt voor de reactie's in mijn ander topic. Ga ik zo naar mijn moeder en zeg dat ik mijn haar opnieuw moet verven. Nu ziet het er niet echt fraai meer uit. Schijn je het pas 6 weken nadat je het geverfd hebt weer te mogen verven. Pffff .., moet ik nog een paar weken wachten. Een stuk of drie.
    Misschien iemand daar nog tips voor? Anders loop ik er met een zeer aparte kleur bij, niet in een goede zin!
    Nogmaals, bedankt!

    Voor de mensen die mijn andere topic nog niet gelezen hebben:

    Onee, we hebben een zwembad in de tuin staan. Was vandaag erg warm, dus heb ik er een hele lange tijd van de dag in gelegen. Door het chloor in het water is mijn zwarte haar verkleurd naar donkerbruin, iets donkerder dan mijn eigen kleur. Pfff ..., heb ik weer. Heeft iemand nog een tip hoe ik het weer terug naar zwart kan krijgen, zonder dat ik het opnieuw moet verven... Iets met huis, tuin en keuken spullen?
    Anders moet ik het wel weer opnieuw verven .., maar jah .., iemand dus nog een tip?
    Thank you!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:50 ]


    Life is full of fake people

    Nou, 6 weken is wel overdreven. Dat is alleen voor mensen die constant hun haar verven. Als jij het niet zovaak doet kan je het best nu doen. Koop dan wel even een haarmaskertje die je erna gebruikt, om het een beetje te herstellen. Maar dat is aan te raden aan iedereen die zijn haar verft.


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet wat je haarkleur is? Chloor maakt je haar over het algemeen groen. Citroen maakt je haar lichter en neemt het groene over het algemeen weg. Om dit in de toekomst te voorkomen kun je je haar voordat het zwembad ingaat insmeren met conditioner, dat zorgt voor een laagje om je haar heen, waardoor het chloor niet kan intrekken.


    I do not intend to tip-toe through life only to arrive safely at death.

    Hennaverf?


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ketchup is de best. En bij het zwemmen een badmuts.nouja Al's je haar groen is uitgeslagen moet je ketchup doen. Anders moet je een product vinden wat de tegenovergestelde kleur is denk ik. -groen en rood zijn complementaire kleuren (tegenovergestelde)-

    Ik loop ook rond met groen haar. Morgen maar weer in de ketchup XD.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik zou schijt hebben en het opnieuw verven als het echt geen porrem meer is. Daarna wel een langere tijd laten rusten voor je het opnieuw verft, maar een keertje overleef je heus wel hoor.


    Til hug og blod.

    Koffiedik. Henna?


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!