hey ik zoek nog een paar leuke rollen
inleiding en informatie
Sharon heeft een slecht verleden achter de rug, een verleden waar ze niet al te trots op is, ze heeft dingen gedaan waar ze erg spijt van heeft. ze is het dan ook niet gewend om snel nieuwe vriendschappen aan te nemen. haar enige beste vriendin Sylvie heeft haar overhaald om weg te gaan uit Phoenix om naar Forks te gaan. ze ontmoet Jacob Black een aardig knappe jongen die met z'n familie in het bos woont.
om kwetsbaarheid te verbergen draagt ze een masker om te zorgen dat niemand haar kan kwetsen. op haar nieuwe school is vriendschappen maken moeilijk en is dan ook vaak het pispaaltje. verbazingwekkend genoeg verneemt ze om iedere keer haar oude vrienden te zien.
haar oude vrienden werken samen om wraak te nemen op haar.
langzaam aan veranderd haar leven naar een diepe dipressie en raakt haar masker langzamerhand op.
Sharon zal sterk moeten zijn en de strijd aan gaan met haar oude vrienden om er eindelijk een punt achter te kunnen zetten.
als jeje geroepen voelt om een in een rol te spelen lees dan nu verder
ik heb een nicht nodig voor Jacob omdat haar ouders op een belangrijke reis zijn. in dit verhaal speelt ze een belangrijke rol in Sharon's leven omdat ze veel op haar echte beste vriendin lijkt.
. bezet door Fuckibi
max. zeven personen voor Sharon's oude vrienden ( vier jongens en drie meisjes) het liefs tussen 17 en 19 jaar. ze moeten drugsverslaafd zijn, alcoholisten, en hebben een strafblad op hun namen ook hebben al veel dingen gestolen één van hen heeft al ooit iemand vermoord.
. Feline
. - nog plaats over -
. - nog plaats over -
. - nog plaats over -
. - nog plaats over -
. - nog plaats over -
. - nog plaats over -
drie bitches die haar pesten op school
. Beliebery
. Feline
. - nog een rol over -
invullen
Zie je het zitten om een rol in te leveren? Vul deze vraagjes dan in!
Rol:
volledige naam:
nationaliteit:
verjaardag en leeftijd:
familie:
relatie / band met Sharon hoe hebben ze elkaar ontmoet enz.
uiterlijk: liefs met een foto van een bekend persoon ofzo
goede eigenschappen:
slechte eigenschappen:
extra's :
i hopes you likes it, this veel wat ik vraag maar dat heeft dan ook zo z'n redenen. ^.^
toch alvast bedankt voor te helpen
[ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 16:19 ]
Strenght And Honor ~ Kaliophe Dismure