• Ik heb zo een italiaans meisje op msn en ze haat tokio hotel.Oke daar irriteer ik mij ni aan,maar wel aan haar gedrag.Ze zegt dat tokio hotel suckt,maar dat raakt mij ook niet,ik bedoel,ze zegt maar daar geef ik niks om over wat zei denkt.Maar ik irriteer mij aan haar dat ze heel de tijd belachelijk zit te doen en constant het zelfde zit te zegge dat ze tokio hotel en de fans zelf gaat vermoorden.Niet dat ik het erg vind dat ze het zegt,ze doet maar.Maar ze zit het heel de tijd te zegge op nog is een irritante toon ook al is het getypt..en ik vind dat fucking irritant -.- En jha ik heb al gezegd dat ze moet stoppe omdat het mij irriteerd,maar ze stopt niet [jha ik praat er trouwens engels tegen]

    Blokeer haar :') Of nog beter; verwijder haar :`]

    Waarom zet je haar dan gwn niet op Blokk meidd?! ^^


    xx

    Sluit een weddenschap met dr af, ze moet ze voor volgende maand vermoorden. Jij gaat winnen. :3


    blame the bully.

    Waarom zet je haar dan gwn niet op Blokk meidd?! ^^


    xx

    zo ver ben ik nog ni gekome :')

    (...)
    zo ver ben ik nog ni gekome :')



    Negeer haar,Blok haar. En verwijder haar.
    Geen gezeurr meer.x'D en geen irritatie meer (A)

    haha! (H)

    xx

    blok dr verwijder dr,, gwn doen,, geen last meer van dr


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    blokeren en verwijderen


    You are so god damn Sexy <3

    ik vind die weddenschap een beter idee ;]

    Verplaatsing naar Relatie. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Jaa, weddenschap! Moet ze er maar eens bij nadenken wat ze uit haar mond flapt xd.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb zo een italiaans meisje op msn en ze haat tokio hotel.Oke daar irriteer ik mij ni aan,maar wel aan haar gedrag.Ze zegt dat tokio hotel suckt,maar dat raakt mij ook niet,ik bedoel,ze zegt maar daar geef ik niks om over wat zei denkt.Maar ik irriteer mij aan haar dat ze heel de tijd belachelijk zit te doen en constant het zelfde zit te zegge dat ze tokio hotel en de fans zelf gaat vermoorden.Niet dat ik het erg vind dat ze het zegt,ze doet maar.Maar ze zit het heel de tijd te zegge op nog is een irritante toon ook al is het getypt..en ik vind dat fucking irritant -.- En jha ik heb al gezegd dat ze moet stoppe omdat het mij irriteerd,maar ze stopt niet [jha ik praat er trouwens engels tegen]



    oké ik lees dit nog maar en begin me al te ergeren aan haar!!! :S


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    okay laat haar gewoon voor wat ze is right ! :)


    i need you like a heart needs a beat.

    =) Respecteren&negeren[woow, het lijkt net alsof er neger'en staat x')]