• Ik wil een serie beginnen maar ik weet niet waarover.Weet iemand een leuk ideetje??

    x
    [/slotje]

    Ik soek ook al een ideetje ,, duss ik weet nie eens een idee voor meself laat staan vor jou:P
    solly..


    Crack a bottle

    Wat een ### titel heb je ervan gemaakt. -.-


    blame the bully.

    Ik soek ook al een ideetje ,, duss ik weet nie eens een idee voor meself laat staan vor jou:P
    solly..


    BEUH!..[/koe]

    Doe het over Totally spies xD

    8D Iemand goede ideeën? x'D

    Joaah ik maar ik ga het wss zelf gebruikenx] Solly^^

    JOU TITEL IS IRRITANT =.=


    Crack a bottle

    JOU TITEL IS IRRITANT =.=


    I know.

    Solly.^^

    Whaha XD Tsjaah,, Nooit meer son lange titel maken bitte(K)


    Crack a bottle

    (naam)is een meisje dat erg verlegen en stil is.Ze kan prachtig piano spelen maar durft het niet voor andere mensen.Omdat niemand van de klas haar geloofd moet ze van hen zingen,ze schrijven haar in voor het schoolfeest.Toevallig zit de nicht van Georg bij hun op school en komt ToHo wanneer zij uiteindelijk toch speelt wil Bill meteen een duet met haar opnemen.


    The soul needs autumn.

    (naam)is een meisje dat erg verlegen en stil is.Ze kan prachtig piano spelen maar durft het niet voor andere mensen.Omdat niemand van de klas haar geloofd moet ze van hen zingen,ze schrijven haar in voor het schoolfeest.Toevallig zit de nicht van Georg bij hun op school en komt ToHo wanneer zij uiteindelijk toch speelt wil Bill meteen een duet met haar opnemen.


    Dankee!

    Graag gedaan.
    Heb teveel fantasie vandaag x)


    The soul needs autumn.

    titel verkort ^^


    when words fail, music speaks.

    Verplaatsing naar Quizzen promoten. ^^


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Titel totaal aangepast. Titels als 'Klik hier' zijn verboden.
    [/slotje]
    (Staat onder het bericht van topicmaker)


    Bored.