• Oke nouja mijn moeder liet een kopje vallen vanmiddag, en mijn zusje,(net een maand oud) Lag in haar wiegje er vlak bij en ik wou dus kijken of het wel goed met haar ging, dus ik loop door het glas naar haar toe(Ja hoe dom kun je zijn..) dus toen had ik glas in mijn voet, in mijn linkervoet, en mijn moeder wou het proberen eruit te halen, maar dat lukte niet zo goed dus ik zo naar de dokter moeten,..o.O Serisiouly(hoe je het mag schrijven) heb ik daar geen zin in...
    vandaagdus ook geen quizjes meer, i'm sorry people,....

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    O_o arme jij!!


    We can only learn to love by loving.

    Arme jij. Ik haat dokters.
    Had ik ook ik Frankrijk: ik dacht dat ik doodbloedde. Vervolgens naar de dokter die waarschijnlijk een groter trauma aan mij overhield dan ik aan haar. :']


    No growth of the heart is ever a waste

    O_o arme jij!!

    Lieve jij...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik hoop dat ze het er snel uitkrijgen :O Als het gaat ontsteken dan gaat het echt f*cking pijn doen..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Arme jij...
    Had ik ook ik Frankrijk: ik dacht dat ik doodbloedde. Vervolgens naar de dokter die waarschijnlijk een groter trauma aan mij overhield dan ik aan haar. :']

    Gheghe nouja dat van mij bloed gelukkig niet zo erg,... maar oke.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik hoop dat ze het er snel uitkrijgen :O Als het gaat ontsteken dan gaat het echt f*cking pijn doen..

    Thnxx voor de steun.x'D Nee oke ik zou het onthouden.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat heb ik ook al best vaak gehad, dat bloedt altijd zo erg. :'D


    blame the bully.