• Ja, hé hé, daar zit ik altijd mee te knoeien. Vaak als ik een innemend of intrigerend boek en/of serie uit heb, vooral een serie, komt er zo'n gevoel over mij heen van, ja Jezus, hoe leg je dat uit. Ik denk dat je het goed kan omschrijven als gelaten, lusteloos en vooral bedrukt.
    Ik las net de Millenium trilogie uit, in dit geval dus Gerechtigheid. Over de hele serie plus [herhaling] van de films heb ik anderhalve week gedaan, en nu is het klaar, de kring is rond, punt, klaar, uit. Ik heb potdomme nog nooit zo'n serie gelezen en wat voor mij in eerste instantie Harry Potter-serie was, is nu de Millenium trilogie geworden: mijn favoriete serie/boeken. Dus nu begin ik, zoals ik met meerdere favorieten doe, gewoon opnieuw met lezen. En ik heb genoeg geld voor de Extended Edition dvd-box van de Zweedse verfilming [klik HIER], en aangezien wij thuis allemaal van Millenium houden - in ieder geval van de films - ga ik maar vrolijk door met lezen. Alleen ik voel me wel zo bedrukt. Of ik ga het Bernini misterie lezen, vond mijn pa een goed idee. Meer mensen met zulke trekken als ze een boek/serie uit hebben? [:



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja, ik vind het bij sommige dingen echt vreselijk. Dan ga ik ook random dingen doen die ermee te maken hebben.


    Your make-up is terrible

    *Steekt hand op*
    Ik. (cat)
    Ik heb het alleen meer met goede boeken, niet persé series. Omdat boeken vaker nog een serie kunnen worden (wat ik dan hoop), en series zijn al series en worden soms 'beter' afgerond. (Of soms niet, maar dat soort series lees ik niet. ;P)


    Deep inside, I've never felt alive




    Ik ken het gevoel maar al te goed.


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:




    Ik ken het gevoel maar al te goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    JUKEB0X schreef:




    Ik ken het gevoel maar al te goed.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    JUKEB0X schreef:




    Ik ken het gevoel maar al te goed.


    What's so bad about being different?

    Nahh, alleen als het boek of de serie écht steengoed was! (: Maar meestal kijk ik lekker voetbal met het heerlijke idee dat dat nooit ophoud. :Y)


    ars moriendi

    Mysteria schreef:
    *Steekt hand op*
    Ik. (cat)
    Ik heb het alleen meer met goede boeken, niet persé series. Omdat boeken vaker nog een serie kunnen worden (wat ik dan hoop), en series zijn al series en worden soms 'beter' afgerond. (Of soms niet, maar dat soort series lees ik niet. ;P)


    Ik heb het ook regelmatig bij boeken, series lees ik minder vaak doordat ze uitsluitend minder voorkomen, maar ik heb vaak dat met series ik meer zoiets voel dan met boeken apart. Hoewel ik De bewoonde wereld van Nicci French en Jacoba, dochter van Holland van Simone van der Vlugt ook niet meer vergeet.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik leg mijn favo series altijd op mijn bureau, naast me. Dus mijn bureau ligt vol met boeken, staan 19 boeken verspreid :'D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ken dat. Ik wil het einde dan altijd wel weten maar het liefst wil ik dat het zo lang mogelijk op zich laat wachten want als het uit is, is gelijk mijn lievelingsserie uit. En dat vind ik zo vreselijk kut. Dat had ik mij As the World Turns op TV. Toen die serie ermee kapte, had ik echt een hele lange tijd zo iets van: Ja, en wat nu?
    En dat heb ik nu weer, met The Vampire Diaries. Ik ben gewoon zó gek op die serie, dat ik er echt niet aan moet denken dat die zal eindigen...


    Chaos is a ladder.

    House, Legend of Korra... Yeah, I know the feeling :|
    But books, hhmn, ik heb dat ik echt, ik lees er vrij lang over dus als ik klaar ben met de serie kan ik hem al bijna nog een keer gaan lezen, zoals bij Harry Potter

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 8:52 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    JUKEB0X schreef:




    Ik ken het gevoel maar al te goed.


    Tears are words the heart can't say.

    JUKEB0X schreef:




    Ik ken het gevoel maar al te goed.


    26 - 02 - '16

    JUKEB0X schreef:




    Ik ken het gevoel maar al te goed.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JUKEB0X schreef:




    Ik ken het gevoel maar al te goed.


    Life is full of fake people