• Mijn iphone zegt steeds simlock terwijl mijn simkaart er gewoon in zit, en ik kan niet bellen of smsen er staat dus ''simlock'' waar bijv hi of kpn moet staan.

[ topic verplaatst door een moderator ]

Pain is just a moment in time, giving up is forever.

Probeer eens opnieuw op te starten, en dan meteen je simcode in te voeren?

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Dat betekent dat er in je iPhone maar één soort SIM kan, van één bepaalde provider. Als je hem simlock vrij wilt hebben, moet je dat laten doen, voor geld. Of je moet het via internet opzoeken, maar dat kan je niet zo snel vinden.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    Dat betekent dat er in je iPhone maar één soort SIM kan, van één bepaalde provider. Als je hem simlock vrij wilt hebben, moet je dat laten doen, voor geld. Of je moet het via internet opzoeken, maar dat kan je niet zo snel vinden.

Ik heb ook een iPhone, en simlock betekent gewoon dat je je simcode moet ingeven :')

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Assassin schreef:

Maar ik heb wel gewoon iphone abonomment van Vodafone?

je simkaart er even in en uit doen helpt meestal wel

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Nayade schreef:
    Probeer eens opnieuw op te starten, en dan meteen je simcode in te voeren?

Al gedaan nog steeds hetzelfde.

Rechazame schreef:
    je simkaart er even in en uit doen helpt meestal wel

Ookal gedaan doet nog steeds niets.

Je moet gewoon even bijvoorbeeld je moeder bellen. Dan komt er weergeven dat je je simcode moet invullen

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nayade schreef:
    (...)

Ik heb ook een iPhone, en simlock betekent gewoon dat je je simcode moet ingeven :')

Normaal word het gebruikt om dat te beschrijven wat Nikki zei.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Assassin schreef:

Dit.

Shit happens but pee happens a lot more.

Dit heb ik ook gehad en het was bij mij binnen een paar klikken op gelost!
    Zonder geld, niks.
    Ik kijk heel even hoe ik dat alweer gedaan had..

Edit: gevonden:
    Als je naar instellingen gaat, dan naar telefoon, onderaan staat simpincode, daar op klikken, en dan staat waarschijnlijk simpincode ingeschakeld, dan schakel je dat uit.
    Ik dacht dat dat de manier is.

Ik hoor het wel!

[ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 9:55 ]

But calm, white calm, was born into a swan.

OO .., dat heb ik ook heel vaak en ik heb ook een IPhone. Je kan dat bij instellingen uitzetten.

Life is full of fake people