• Vndaag hadk met hele boel lui deselfde gedachtes O_o

    met demi,nadieh en susan o_o
    ik keek so naar demi toenk op sgool kwam en toen seide we ineens tegelijk ''HUGGLES!!'' egt heelv aagx3
    en toen wask met nadieh aant prate en toen keke we nr onse wiskunde leraar en in 1 x tegelijk ''GAYHANDJE!''
    en met susan ook op de fiets :
    ''Poedelhoofdkiddo's daar!'' [poedelhoofdkiddo's sijn 2 van die rare kiddo's uit th nog wat] x3


    We can only learn to love by loving.

    Heb ik en een vriednin van mij,, beginnne we opeens alebij uit het niets tegelijk hetzelfde lietje te zingen,, of zeggen we alebij precies hetzelfde,, Dat was vorigjaar echt heel eng,, maar we zijn het nu gewent,, Of dan doen we precies hetzelfde,, of beginnen we alebij tegelijk uit het niets te laggen:P
    Het was in he begin wel heel eng,, maar je raakt er aan gewent,, wij zeggen gewoon, dat we 2 zielen met 1 gedachte zijn! :D


    Dunno ><

    wow beetje moeilijk te lezen ^^" magoed om even ontopic te blijven: dat heb ik ook wel eens. Ik kon een keer raden welk kleur krijtje mijn wiskunde leraar ging gebruiken en ik had een gesprek met een jongen uit mijn klas waarbij we precies hetzelfde zeiden O.O was wel freaky xP ohja -offtopic- ^^


    BAM!