• Ik moest molentje of rad doen in de LO les voor test. Ik ga wel door mijn pols zeker en nu is er een verband rond mijn arm en mijn arm doet pijn.
    jullie moeten medelijden hebben
    NUUUU!!!

    AW, dat moest ik vorig jaar. Ik moest dinsdag een coupertest lopen, ik had wel 6 rondjes gerent terwijl iedereen iets van 12 had ofzo. ;3 Ik had nog wel een 5.5 XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    AW, dat moest ik vorig jaar. Ik moest dinsdag een coupertest lopen, ik had wel 6 rondjes gerent terwijl iedereen iets van 12 had ofzo. ;3 Ik had nog wel een 5.5 XD

    ik moest in het begin van het jaar 16 min. lopen, ik liep maar 7min. dus was ik gebuist

    OKii ,,IK HB MEDELIJDEN MET JE MEISS!!<33


    Crack a bottle

    OKii ,,IK HB MEDELIJDEN MET JE MEISS!!<33

    JOEPIE

    AW, dat moest ik vorig jaar. Ik moest dinsdag een coupertest lopen, ik had wel 6 rondjes gerent terwijl iedereen iets van 12 had ofzo. ;3 Ik had nog wel een 5.5 XD

    Ik wil dat woord vanaf NU niet meer horen. Ik had die verrekte [...] test vandaag O.o
    Na die test was ik geen half mens meer en ik heb nu nog een dooie rug.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb overigens een 8. Ghehe. Laatste ronde was een echte lijdensronde. Ik zette alles op alles om dat ene rondje af te kunnen maken en een paar seconden voor het einde heb ik het gehaald.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    ik moest in het begin van het jaar 16 min. lopen, ik liep maar 7min. dus was ik gebuist

    16 minuten? Die gasten zijn gek...


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Ik wil dat woord vanaf NU niet meer horen. Ik had die verrekte [...] test vandaag O.o
    Na die test was ik geen half mens meer en ik heb nu nog een dooie rug.

    en volgende week vrijdag zouden we moeten lopen en ik ben de enige van mijn klas die niet loopt dus ik zou alleen in de klas zitten äber ik ga gwn ni naar sgool

    (...)
    16 minuten? Die gasten zijn gek...

    wist ik al

    Njaah ik heb een paar weken geleden een hele dreef 5 keer moeten aflopen, dan een week daarna de coupertest, dat wil zeggen bij ons 6 rondjes rond een athlethiek piste in 12 minutn zonder te stappen, zelf heb ik maar 3 rondjes gedaan en dan grotendeels gestapt :Y) Daarom heb ik ook gewoon geen punten van die domme leerkracht gekregen >,< Maar wat is molentej xD

    Njaah ik heb een paar weken geleden een hele dreef 5 keer moeten aflopen, dan een week daarna de coupertest, dat wil zeggen bij ons 6 rondjes rond een athlethiek piste in 12 minutn zonder te stappen, zelf heb ik maar 3 rondjes gedaan en dan grotendeels gestapt :Y) Daarom heb ik ook gewoon geen punten van die domme leerkracht gekregen >,< Maar wat is molentej xD

    zoals een rad, zo draaien
    eerste zet je jou handen en dan je voeten

    *Snapt het weer niet want is echt weer lekker achterlijk vandaag*
    Nice dan >,<
    Beterschap met je polsen enzoo^^

    *Snapt het weer niet want is echt weer lekker achterlijk vandaag*
    Nice dan >,<
    Beterschap met je polsen enzoo^^

    danke

    radslag bedoel je?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    radslag bedoel je?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...