A Stolen Love // Jacob Black lovestory
Kelly is een wolvenmeisje en leid een fantastisch leven in L.A
haar familie en de familie Black zijn een erg close familie en om hen nog closer te maken besloten ze om hun zoon en dochter met elkaar te laten trouwen. meteen gaat Kelly over naar de actie om samen met haar beste vriendin Sharon het huwelijk te saboteren op alle mogelijke manieren.
hoe meer Kelly zich probeert te ontlopen van het huwelijk hoe meer Jacob verliefd wordt op haar en probeert haar te overtuigen van de intense gevoelens die zij ook voor haar heeft, maar wat hij ook probeert it doesn't work.
@ Vimpirecords
- kudo
- abo
- feedbacks/ comments
- elke dag 2 a 3 hoofdstukjes + bijpassende soundtrack
- komedie
- drama
- romantiek
- link : [url] http://www.quizlet.nl/stories/94873/a-stolen-love--tayler-lautner-lovestory/[/url]
intro :
' volgt u maar prinses.' ' oke Edward.' en volgde hem mee de trap op. waarom Edward? ik vond het grappig om het te zeggen en hij was tenslotte voor even een soort van butler. Paul opende de slaapkamer deur en legde men koffers op bed. het was niet zo groot als mijn kamer maar dat gaf niet voor mij, hij was precies goed met enkel een kast, bed met nachtkast, en een klein bureautje waar een groene bureaulamp opstond. ' dus jij bent de verloofde van Jacob hé?' en keek me met opgevouwen armen aan. ' ja? en gaat jouw dat wat aan?' ik hoorde hem zacht grijnzen en voelde nu al een klein stukje van men wolvenfurie opborelen. ' zoveel meisjes op de wereld, mooiere meisjes, vriendelijkere meisjes..en toch kiezen ze jou? Jacob kan veel beter krijgen dan zo een spaanse furie.' het koste me veel moeite om me te beheersen Paul zag het duidelijk maar deed geen enkel teken om me te kalmeren of om weg te gaan. ' ga..ga alstublieft men kamer uit, voor er gewonden vallen.' zei ik op een bijtende vriendelijke toon. paul gaf me nog een laatste blik en verliet dan uiteindelijk de kamer. meteen blies ik alle stoom uit men lichaam en liet me neervallen op bed. ' eigenlijk had die Paul gelijk, waarom ik? er zijn toch zoveel meer meisjes dan mij die met plezier zouden springen voor zo iemand..'
soundtrack