• nieuwe story's zijn hier allemaal welkom,
    wil je reclame? just leave it here (typing)
    zoek je abo's? just leave it here :D
    zoek je lezers? just leave it here (hoera)
    wil je kudo's? just leave it here (yeah)

    do you know what god say ? (nerd) no? :S just leave it here :Y)


    I protect you until my heart stops beating... ( Jacob Black Lovestory )



    Jacob en Dakota zijn zielsverwanten, ze delen alles voor elkaar, tot dat Dakota een geheim ontdekt dat haar leven zal veranderen. ze loopt gevaar en enkel Jacob kan haar redden. '
    i protect you until my heart stops beating
    '


    nederlands geschreven
    komt vaak harde taal in voor
    genere is actie en romantiek
    leeftijd is voor 16 +
    music : by one republic, linkin park,...
    link : http://www.quizlet.nl/stories/93702/i-protect-you-until-your-heart-stops-beating--tl-lovestory-/


    i hope you likes, feedbacks, comments, maybe abo's / Kudo always welcome. im here to learn to be a good one ;)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 22:23 ]


    Strenght And Honor ~ Kaliophe Dismure

    http://www.quizlet.nl/stories/94116/when-a-stranger-calls/

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 19:14 ]


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~

    Pandora's box
    Jaren geleden, toen de eerste mens was geschept waagde Prometheus het om het vuur van de Olympus te stelen en het aan de mens te schenken. Als straf schepte Zeus de eerste vrouw. De godinnen schonken haar elk verschillende eigenschappen, waaronder een nieuwe: Nieuwsgierigheid.
    De vrouw, Pandora, werd naar aarde gestuurd als geschenk, samen met een doos die nooit geopend mocht worden. Het ging goed, tot Pandora haar nieuwsgierigheid niet meer kon bedwingen en de doos opende. Meteen ontsnapte de rampspoed waarmee de doos was gevuld naar en sindsdien was het leven nooit meer hetzelfde.

    Vandaag de dag is dit slechts een in vergetelheid geraakte mythe, een verhaal waar niemand echt meer op zit te wachten. Zeus, woedend omdat niemand hem meer vereerd voor de machtige god die hij is, laat nog zo'n meisje geboren worden. Ook met haar wordt een doos meegestuurd. Een doos vol rampspoed die onvoorwaardelijk met het meisje is verbonden. Niemand had voorzien wat er zou gebeuren als ze de doos zou openen. Niemand behalve één man.


    ~Onbekende personen
    ~Avontuur
    ~Science fiction
    ~Nederlands geschreven
    ©General





    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 13:20 ]


    yeehh

    A Stolen Love // Jacob Black lovestory



    Kelly is een wolvenmeisje en leid een fantastisch leven in L.A
    haar familie en de familie Black zijn een erg close familie en om hen nog closer te maken besloten ze om hun zoon en dochter met elkaar te laten trouwen. meteen gaat Kelly over naar de actie om samen met haar beste vriendin Sharon het huwelijk te saboteren op alle mogelijke manieren.
    hoe meer Kelly zich probeert te ontlopen van het huwelijk hoe meer Jacob verliefd wordt op haar en probeert haar te overtuigen van de intense gevoelens die zij ook voor haar heeft, maar wat hij ook probeert it doesn't work.

    @ Vimpirecords
    - kudo
    - abo
    - feedbacks/ comments
    - elke dag 2 a 3 hoofdstukjes + bijpassende soundtrack
    - komedie
    - drama
    - romantiek
    - link : [url] http://www.quizlet.nl/stories/94873/a-stolen-love--tayler-lautner-lovestory/[/url]

    intro :

    ' volgt u maar prinses.' ' oke Edward.' en volgde hem mee de trap op. waarom Edward? ik vond het grappig om het te zeggen en hij was tenslotte voor even een soort van butler. Paul opende de slaapkamer deur en legde men koffers op bed. het was niet zo groot als mijn kamer maar dat gaf niet voor mij, hij was precies goed met enkel een kast, bed met nachtkast, en een klein bureautje waar een groene bureaulamp opstond. ' dus jij bent de verloofde van Jacob hé?' en keek me met opgevouwen armen aan. ' ja? en gaat jouw dat wat aan?' ik hoorde hem zacht grijnzen en voelde nu al een klein stukje van men wolvenfurie opborelen. ' zoveel meisjes op de wereld, mooiere meisjes, vriendelijkere meisjes..en toch kiezen ze jou? Jacob kan veel beter krijgen dan zo een spaanse furie.' het koste me veel moeite om me te beheersen Paul zag het duidelijk maar deed geen enkel teken om me te kalmeren of om weg te gaan. ' ga..ga alstublieft men kamer uit, voor er gewonden vallen.' zei ik op een bijtende vriendelijke toon. paul gaf me nog een laatste blik en verliet dan uiteindelijk de kamer. meteen blies ik alle stoom uit men lichaam en liet me neervallen op bed. ' eigenlijk had die Paul gelijk, waarom ik? er zijn toch zoveel meer meisjes dan mij die met plezier zouden springen voor zo iemand..'


    soundtrack




    GIFSoup

    GIFSoup

    i hopes you likes it (cool)

    hier is nog een topic ik zoek personages voor dit verhaal :D
    enjoy

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139739


    nobody's perfect

    Eendagsvlieg prinses



    Once there was a girl. A girl like you and me. Nothing extraordinary. But she was descendant of a queen. Which means she was a princess. She had to give up a lot of things to become a princess. It changed her whole life. But was she a princess like the princesses in the fairytales?

    "All my life I've been fighting my way upstream"
    "I love you, in the way I understand love"




    Ik heb nog steeds rollen nodig


    26 - 02 - '16

    Mr. Brown Eyes - Ibrahim Afellay


    I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.

    De heren Maanling, Wormstaart, Sluipvoet en Gaffel presenteren met trots:

    De sluipwegwijzer



    The Marauders



    -Nederlands geschreven
    -Nederlandse namen
    -neem abo, we waarschuwen niet
    -namen en overig behoren toe aan J. K. Rowling
    -Geschreven door Alladin en Moonly


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wish you were here - One Direction
    Misschien wil je hier even een kijkje nemen?
    Op mijn profiel staan nog 2 fanfictions, 1 afgelopen Zayn Malik story en 1 lopende Niall Horan story.

    Link (:


    Some Dreams Do Come True
    When all your hope seems to fade away
    When all your dreams seem to disappear
    When your heart hurts and you can't stop it
    When The only one you trust is her
    but then she shows you her other side
    and every piece of you starts crying
    When all your hope is gone
    When you're about to give up
    You will find light in the darkness


    Because Some dreams do come true



    Op toneel wordt er een voorstelling gespeeld. Dit is een who done it stuk, waarbij de hoofdpersoon overlijdt. Alles gaat helemaal goed, totdat de hoofdpersoon niet meer opstaat na de laatste voorstelling. Is hij dood? En wie zou ervoor hebben gezorgd? Waarmee is het gebeurd? Een mysterie die nooit opgelost kan worden. Of toch wel?
    Ook worstelt Angel met een groot probleem. Ze is verliefd. Maar niet zomaar verliefd. Verliefd op een meisje. Angel moet hier mee om leren gaan maar dit lijkt lastiger dan gedacht..


    You always have a choice in life, it's sometimes just



    Should I, should I?
    Maybe I'll get drunk again
    I'll be drunk again
    I'll be drunk again
    To feel a little love.








    They live in another world,
    But what happens if those worlds meet each other?
    Will they love each other?
    Or will they hate each other...



    Don't find love, let love find you. <3

    telephone number- One Direction



    - Drama
    - Fanfiction
    - One Direction bestaat
    - Everything is possible


    live your life like every day is the last<3

    No way back || Fred Weasley

    Mary zit haar hele leven al in een weeshuis. Ze kent geen ander leven. De andere kinderen pesten haar omdat ze ‘anders’ is. Soms gebeuren er dingen waar geen verklaring voor is. Iedereen noemt haar een freak en ze is dan ook blij als iemand interesse in haar toont. Een vrouw komt haar ophalen, maar eenmaal in haar nieuwe ‘thuis’ ziet ze dat er iets niet klopt.

    Er is geen weg meer terug.



    Wild ones ft. George Weasley
    Daphne Malfoy is een echte Slytherin Princess. Ze is rijk, slim, pureblood, knap én het tweelingzusje van Draco Malfoy. Ze kan elke jongen krijgen die ze wilt, maar niemand is goed genoeg. Ze heeft dan ook nog eens een grondige hekel aan een nieuwe leerkracht, Umbridge. Ze haalt verschillende streken uit. Door haar haat tegenover Umbridge, leert ze nieuwe mensen kennen. En dan wordt ze verliefd, op een bloedverrader nog wel. Dan volgt de keuze tussen familie en liefde.



    `Please don't tell Draco.´


    Bittersweet revenge • George Weasley
    Als het nimfendorp van Artemis wordt aangevallen, is ze als enige gevlucht. Al haar vrienden en familie komen om of worden gedwongen volgelingen te worden van Voldemort. Ze werd hard aangepakt door enkele deatheaters en half stervende ligt ze aan de rand van een bos. Als ze gevonden wordt door enkele leden van de Orde, krijgt ze dan ook de vraag mee te strijden met hun en zo haar familieleden en vrienden te bevrijden van Voldemort's dwang. Ze zegt meteen ja en komt zo in een hele nieuwe wereld terecht. Een wereld vol gevaar, maar ook liefde.




    `Come with me!´
    `I can't.´


    No spell needed • Fred Weasley
    There is no surprise more magical than the surprise of being loved



    Alexandra Montain was leerlinge op Beauxbatons, maar gaat - wegens verhuizing - nu naar Hogwarts. Daar komt haar ware identiteit bovendrijven. Macht heeft ze, maar zal ze het ook juist gebruiken?


    The pen is the tongue of the mind

    [Gaat over Twilight]



    Volturi

    Only pain can life change.
    And when you wake up, you have a new life.
    A new start.
    If vampire.
    With an army of vampires.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Remember ft. One Direction
    My past is a part of who I am, but it does not define who I will be



    The pages of your past cannot be rewritten, but the pages of your tomorrows are blank


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne



    Dark red
    Trickles
    Trickles down his arm
    A special little secret
    Known as self harm

    Fiery red
    Anger
    Builds up deep inside
    He's got to let these feelings out
    But to who can he confide

    Dark silver
    Blade
    Is the one that he trusts
    The one that she turns to
    When life becomes too much

    Long white
    Sleeves
    To cover his pain
    Hide his relief
    Hide the cuts again


    - Larry Stylinson
    - Zelfbeschadiging
    - Geweld
    - Drank & Drugs
    - Herschreven
    - ABN
    - 12 +


    You're Insecure Don't Know What For ~ Larry Stylinson


    I think there is real love, but not everyone will find it.


    A Fight Against The Love • Harry Styles

    It’s just a game. No love. No feelings.
    We won’t fall in love.
    So we’ll play the game forever.
    Because we won’t loose.
    Losing is just not an option.


    Written in Dutch, spoken in English
    One Direction
    16+

    Starts: 04/09/2012


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.