eerst en vooral die titel is echt maf haha
en nu men verhaal, ik ben nog maar een net beginner schrijver en ontvang graag lezers en feedbacks want zoals Kaliophe al zei : im here to learn, to be a good one
ik heb twee verhalen en khoop dat je ze allebei leest en misschien meer tips geeft, abo's en kudos altijd welcom ^.^
the silence of the night ( Taylor Lautner lovestory)
twee koninkrijken
twee mensen
één gemeenschappelijke oorlog
The Silence of the night can make the different
Katriena is de dochter van Alexander en Dalencia koningen van het rijk Rosia. al van kleins afaan is haar verteld dat de mensen van het Daneli Village slechte mensen zijn, moordenaars, dieven. waarom ze precies ruzie hebben weet niemand enkel de twee koningen. op een dag ontmoet ze Tayler de zoon van koning Terece en Ariola na een gevecht. vanaf dat ene moment probeert hij alle contact met haar te vinden ookal moet hij tot het uiterste gaan.. they can make the different of the silence of the nicht..
nederlands gesproken
leeftijd : 16 +
genere : historisch, romantiek, actie
muziek : the fray, Linkin Park, One Repbulic, verschillende film soundtracks
kudos: altijd welkom
abos: ook altijd welkom ik zeg toch geen nee
comments, feedbacks, altijd welkom
link : http://www.quizlet.nl/stories/94581/the-silence-of-the-night--taylor-launter-lovestory-/
2de verhaal :
Black Roses ( Jacob Black Lovestory )
When a vampire falls in love with a werewolf...
comes two differents worlds toghetter as one.
Dilla Vladimus is het beu om steeds de gemene vampier te spelen, moorden..
dat is niets voor haar, integendeel wil ze graag een dood normaal leven leiden en in vrede leven met de mensen. ze komt terecht in Forks en bouwt meteen haar eigen optrekje in het bos.
de Quileutes, weerwolven aardsvijanden van de vampiers merken haar aanwezigheid op en een geweldige complex ontstaat tussen de twee werelden.
tot ze Jacob Black ontdekt een weerwolf die niet kijkt naar haar uiterlijk maar naar haar innerlijke. When a vampire falls in love with a werewolf, hi protect her until his last breath..
genere : romantie , actie
leeftijd: 16+
nederlands gesproken en nederlands ondertiteld ( srry da moest er gewoon uit )
link : http://www.quizlet.nl/stories/94165/black-roses-tl-lovestory/
i hopes you likes it
what doesn't kill you makes you stronger