• Hallo,

    Wij, Moonly en loulou1997, willen graag een cover hebben voor ons Harry potter verhaal(alleen komt harry er bijna niet in voor omdat hij in de proloog al dood gaat XD).

    Samenvatting van het verhaal:
    Lily gaat vreemd met Serverus. Lily is niet thuis als Voldemort komt en treft haar man en haar kind dus dood aan in huis. Ze besluit bij Serverus te gaan wonen. samen krijgen ze een dochter, genaamt Jaylinn Lily Snape. Jaylinn komt in Zwadderich en word verliefd op Draco. Ook is ze bevriend met Luna, Carlo en Ginny.(Ginny en Luna komen een jaar later) Als ze erachter komt dat Draco bij voldemort hoort dan schrikt ze. ze besluit zich ook aan te sluiten bij voldemort, maar alleen omdat ze hem dan vanuit binnen kan vernietigen.

    Je mag zelf plaatjes zoeken, als je echt niks weet zal ik er wel wat posten.

    De titel: I do it all to help my mum ~Jaylinn Snape~ (DM)

    alvast bedankt :)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:58 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ow, vergeten te melden: Jaylinn heeft rood haar en blauwe ogen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    maar het is in het eerste jaar he dus dan kan luna toch nog niet op school zitten?


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    owja, net als Ginny, ff aanpassen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Niemand?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Waarom ga je niet gewoon naar topic waar mensen zeggen dat ze een cover voor je willen maken. Persoonlijk raad ik je aan om naar deze topic te gaan. Ze maakt prachtige covers. Ik heb zelf ook al mijn covers te laten maken. Je kan zie zien (mijn oude naam was xShadowGirlx, daar staan ze nog onder). Ze is alleen nu wel op vakantie, maar ik zeg het je ..., het is de moeite waard!


    Life is full of fake people

    Ja, alleen heb ik hem best snel nodig...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    Ja, alleen heb ik hem best snel nodig...


    Ooohhhwww .., jha .., sorry ik ben er niet zo goed in.... Vraag anders aan een van de mods of ze je titel willen veranderen. Een wanhopige titel werkt echt!
    Succes er mee!


    Life is full of fake people

    Ik kan wel wat proberen.... Ik weet alleen niet echt een plaatje. x3


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Ik zal even wat opzoeken:) bedankt

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 22:31 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    Ik zal even wat opzoeken:) bedankt


    Okay. ;) Geen dank, joh. :P


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Zo ziet Jaylinn er ongeveer uit

    Een plaatje van Draco, Sneep en Lily(Volwassen Lily en Snape graag:'))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    Zo ziet Jaylinn er ongeveer uit

    Een plaatje van Draco, Sneep en Lily(Volwassen Lily en Snape graag:'))


    Hmmmm, okay :D Hoe wil je de achtergrond hebben? :3 Zeg maar welke omgeving?


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Ow, een plaatje van Zweinstein ofzo


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wil iemand anders het ook nog proberen?:)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oeeh! Sorry, ik was het helemaal vergeten!>< Ik ben zo klaar. (a) Alleen nog maar even de titel. En ooh, ik heb voldemort ook bij gezet, weet niet of dat erg is (a)


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.