• Vandaag werd ik op een hele aparte manier wakker gemaakt. Namelijk door Pom. Hij ging eerst over me heen lopen, me toen krabben en vervolgens tegen me miauwen. Dat laatste was eigenlijk vet droog.

    Wie heeft er nog meer van die lieve huisdieren? En op wat voor manier zijn jullie wakker geworden?

    Dit is Pom trouwens :3


    26 - 02 - '16

    Het is wel een hele lieve manier, maar uitslapen zou beter zijn c:


    Pretty is just a pretty word.

    Haha leuke manier om wakker te worden. x3
    Ik had mijn hond naast me in bed slapen, en rond 1 uur begon dat beest keihard te snurken. o.o
    Toen heb ik haar maar even in haar mand gestopt.

    Wat een lieve kat. :3

    Onze katten en hond zijn ook cute. Maar omdat een van de katten 's nachts soms aan mijn slaapkamerdeur krabt en me daardoor wakker maakt ben ik wel eens een beetje pissed op ze geworden. xd

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 9:56 ]


    You are beautiful, you are love.

    Mijn twee katten slapen braaf bij mij op bed, en ik neem niet zo heel veel plek in dus ze hebben bijna het hele bed voor zichzelf. En ik wordt eerder wakker dan mijn katten, die luie varkentjes..


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ik wil ook een kat!
    Ik word geregeld wakker gemaakt door mijn broertje die aandacht wilt... -.-


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb de liefste hond ter wereld. Die maakt me wel niet wakker, maar ze voelt me aan ofzo. Als ik triest ben komt ze dan altijd bij mij & idk asdfghjkl.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Krissy is over het algemeen het allerliefste hondje maar als ze me wakker wil maken, dan moet en zal ik ook wakker worden.
    Dan springt ze altijd op m'n tweepersoonsbed en gaat dan rondjes rennen, net zolang totdat ik klaarwakker ben. Dan is ze overenthousiast en gaat ze m'n gezicht aflikken.

    Dit is ons klein Krisje :3


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik werd vannacht om 1 uur wakker van mijn kat Tup omdat mijn moeder/ik ws vergeten haar eten boven te zetten
    En van morgen werd ik wakker van mijn hond Flits die een kat zag en hem nog bijna ving ook.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb lieve huisdieren, maar die mogen niet om mn kamer :c

    En ik ben vanochtend véél te vroeg wakker gemaakt en daardoor ben ik nu zo chagrijnig dat ik niemand onder ogen kan komen (:


    Destroy what destroys you.

    Oh damn, Pom is echt zo schattig ;D Onze kat lijkt heel veel op hem ^^
    Willem (onze kat) mag eigenlijk nooit naar boven, want dan gaat ie aan het behang krabben :']


    Caution first, always.

    Smaug schreef:
    Oh damn, Pom is echt zo schattig ;D Onze kat lijkt heel veel op hem ^^
    Willem (onze kat) mag eigenlijk nooit naar boven, want dan gaat ie aan het behang krabben :']


    Pom mag eigenlijk ook niet naar boven, dat hebben we liever niet, maar hij doet het toch. Hij is nogal eigenwijs :3 Maar ja, als hij eenmaal boven is vinden we het meestal niet eens zo erg. Hij maakt niets kapot, dus het kan wel.


    26 - 02 - '16

    Ahw. Die van mij maakt me altijd wakker door op m'n hoofd te gaan zitten. Erg .. lekker.


    To infinity and beyond •

    Calabasas schreef:
    Ahw. Die van mij maakt me altijd wakker door op m'n hoofd te gaan zitten. Erg .. lekker.


    Pim, het broertje van Pom, doet dat ook altijd. Haha :3


    26 - 02 - '16

    Awh Pom ziet er echt lief uit (:
    Ik werd normaal wakker, haha ;p


    You always have a choice in life, it's sometimes just