• Tom Daley wins bronze medal at London 2012 Olympics




    Tom Daley heeft de bronzen medaille gekregen op 'Individual diving, 10m platform men', tegen heel veel verwachtingen van mensen in. Ik ben trots op hem, hij was zo blij met zijn medaille! Hij heeft 't geweldig gedaan, zelfs één keer op de eerste plek gestaan in het tussenklassement. Hij verdiend het echt heel erg, deze medaille! Om het topic nuttig te houden: wat was jullie beste Spelen moment?

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:28 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ja ja ja, mooiste moment sowieso. Ik vond het ook zo leuk om met jou te kijken hè, hahahaha, anders was het lang niet zo leuk geweest jong.
    Echt ik was zo trots op hem en hoe hij dat water indook en alles en omygod, echt waar. Gosh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    let er niet echt heel veel op (cat)

    maar die kerol is cute :o


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    De opening toen Joanne kwam. Dat is eigenlijk ook het enige stuk dat ik echt helemaal heb gezien. Maar van het sporten zelf vond ik toen volgens mij heette hij Epke Zonderland goud won.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Nieve schreef:
    Ja ja ja, mooiste moment sowieso. Ik vond het ook zo leuk om met jou te kijken hè, hahahaha, anders was het lang niet zo leuk geweest jong.
    Echt ik was zo trots op hem en hoe hij dat water indook en alles en omygod, echt waar. Gosh.


    Team Daley forever! Hihi, als iemand ons gesprek zou lezen he... (cat) Die zouden denken dat we compleet gestoord zijn, hihi. Ik ben ook zo blij voor hem, hé! :')


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Precies wat jij schrijft. Ik ben zo trots op hem, hij had het echt verdiend!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Precies wat jij schrijft. Ik ben zo trots op hem, hij had het echt verdiend!


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Daley schreef:
    (...)

    Team Daley forever! Hihi, als iemand ons gesprek zou lezen he... (cat) Die zouden denken dat we compleet gestoord zijn, hihi. Ik ben ook zo blij voor hem, hé! :')

    "Ik wil hem wel een knuffel geven met die speedo aan."
    "Oh, zonder vind ik het ook niet erg." HAHAHA. Oké, nee, echt, ik ben zo blij voor hem hè. En dan nog die vreselijke Chinees met z'n zilver die weer eens niet tevreden was, jeetje.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    (...)
    "Ik wil hem wel een knuffel geven met die speedo aan."
    "Oh, zonder vind ik het ook niet erg." HAHAHA. Oké, nee, echt, ik ben zo blij voor hem hè. En dan nog die vreselijke Chinees met z'n zilver die weer eens niet tevreden was, jeetje.


    ''Als tom naast mij staat is tom echt afrikaan ofz''
    ''Weetje dat je bij de olympische spelen aftrek krijgt bij synchroonspringen als de ene voordat ze springen zn broekje goed trekt en de ander niet?'' Oké, lol. Nu ga ik niks meer quoten uit ons gesprek. Maar echt, perfect. Die Chinees is gewoon stom, punt. Zilver is ook mooie kleur of stof of wat het ook is. :')


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Dat met Tom Daley was wel mooi.
    Maar dat hoofd van Mohammed Farah die goud won was ook wel héél mooi!
    Het word steeds herhaald op BBC en ik blijf er om glimlachen, zo'n blij hoofd!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Turkije wint goud en zilver bij 1500 meter loop, foto van Asli en Gamze:



    Goud bij taekwondo:



    En Turkije die brons wint bij worstelen, waar ik geen foto van heb kunnen vinden. Jammer genoeg. ):


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Voor mij, maar dat kwam meer door waar ik stond (stond toen op Leiden Centraal met nog iets van 100/200 mensen), was dat de huldiging van Epke Zonderland toen hij goud had gewonnen. Dat is echt cool om mee te maken, die sfeer hahaha :Y)


    As travars

    Ik vond mr bean bij de opening wel awesome x3
    En dat Epke Zonderland goud won.
    En was er nou ook nog een sporter die doorliep met een gebroken been? Want dat is echr heel knap


    yeehh

    Uuuhm.. eigenlijk heel veel dingen;
    - De vernedering van GB tijdens de halve finale van het mannenhockeytoernooi.;p
    - Dat Chad le Clos Michael Phelps versloeg.<3
    - Ranomi, die individueel twee keer goud pakt.
    - Michael Phelps, die weer fantastische dingen heeft laten zien.
    - Het brons voor Tom Daley.
    - Het goud voor Dorian.


    There is nothing more badass than being yourself

    Geen. Omdat ik er niet naar heb gekeken. Yeah


    Believe in yourself.

    Epke


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one