• Ik luisterde net voor de zoveelste keer naar één van de klassiekers van Elvis Presley, Heartbreak Hotel en het deed me denken aan de eerste keer dat ik dat liedje hoorde. Ik was toen nog behoorlijk jong, zeker iets van tien jaar of jonger en we waren in het museum Nemo in Amsterdam. Daar stond een machine met een koptelefoon en dan kon je op zijn plaatje drukken en speelde dat liedje af. Ik had daarvoor al onbewust veel liedjes van hem gehoord omdat mijn vader het redelijk vaak luisterde. Maar na dat nummer, hoor je hoe fenomenaal zijn stem eigenlijk is, ook zonder muziek. Maar weinig doen hem dat na. Sinds toen ben ik echt van zijn stem gaan houden en tot de dag van vandaag luister ik er nog naar. (:
    Ik vroeg me af of hier nog meer Elvis liefhebers zijn? Ik weet dat ze een beetje zeldzaam zijn onder deze leeftijden, helaas.


    Your make-up is terrible

    Hij is gewoon geweldig!
    Ik draai de platen die we hier liggen hebben echt gewoon kapot.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Wij hebben in de buurt een straat die zo heet en dat straatbordje is al meerdere keren gejat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Holy mother. Leuk liedje c:


    Pretty is just a pretty word.

    Nope. Hou niet van zijn stem & muziek. Sorry!


    To infinity and beyond •

    Nee geen liefhebber hiero.


    No growth of the heart is ever a waste