• Ik was gisteren in Amsterdam met Nikki en we gingen daar naar het Waterloo-plein. Daar heb ik twee vet leuke dingen gehaald.

    Als eerste een armband met spikes die ik al vet lang wil (de handschoen had ik al. Was een kadotje van Nikki):
    -weg-

    En ik heb een leger jack gekocht met een Nederlandse vlag op de rechterarm. Die jack kan ik lekker gaan customizen met spikes, studs en embleem's:



    Een tijdje terug heb ik ook nog nieuwe schoenen, een nieuw vest en een T-shirt met Fuck Yeah erop gekocht/gekregen.
    Op het vest heb ik nog allemaal studs gezet waardoor hij echt awesome is geworden.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Blomkvist schreef:
    Die armband is veat. Eindresultaat costumsize project mag na afloop worden gedeeld. :Y)

    Zal ik zeker doen, maar dat kan nog even duren xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Zal ik zeker doen, maar dat kan nog even duren xd


    Maakt geen reet uit, costumsizen duurt lang en beter dat je een goed eindresultaat hebt dan iets waar je van baalt. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Leuk voor je. (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.