• ik heb eigelyk een vraagje, voor de mensen die in belgie wonen. Allé, ook voor die van nederland hoor, maar ik denk dat ze daar zeker geen antwoord op gaan weten. myn vraag ; de nieuwe zender in plaats van Donna. Weet er iemand hoe die heet? en wanneer die van start gaat ?
    xoxo Tanyaa

Some people make the world special just by being in it

Dak et ni weet, ma ik ben eigelijk wel opgelucht da Donna weggaat :) Die muziek! ELK uur dezelfde liedjes, 'I Kissed A Girl, All Summer Long, SOS, ...' Altij hetzelfde, kwerd er gwn zot van! :P, Alleen kvond dien David ook wel goedd ^^ Mjaah, de Peter is den beste héé! ;]

jaa, SOS werdt dr echt zoo vaak afgespeeld! en i kissed a girl ook wel, mr da maakt mij nie uit, da's myn lieveling liedje . (A)

Dak et ni weet, ma ik ben eigelijk wel opgelucht da Donna weggaat :) Die muziek! ELK uur dezelfde liedjes, 'I Kissed A Girl, All Summer Long, SOS, ...' Altij hetzelfde, kwerd er gwn zot van! :P, Alleen kvond dien David ook wel goedd ^^ Mjaah, de Peter is den beste héé! ;]

Maar dan vooral in de zomer he en I Kissed A Girl en All Summer Long zijn eigenlijk wel Zomerliedjes he en SOS ook

Live life limitless.

Ik hoop ni da ze allen 70's muziek gaan draaien ofzo :k.

We'll never be as young as we are tonight

Ik zou het niet weten, en ik wil het ook niet weten. Donna is en blijft de best. Dat andere gedoe mag niet in de plaats komen! -_-'

Tanya is de beste.

NL Heeft ook belgiesche(sorry als ik het fout schrijf:$) zenders en Wij hebben ook Donna en ik kijk het vaak maar ik heb ook niks gehoord van een nieuwe zender

NL Heeft ook belgiesche(sorry als ik het fout schrijf:$) zenders en Wij hebben ook Donna en ik kijk het vaak maar ik heb ook niks gehoord van een nieuwe zender

haha, het is belgische (x maakt nie uit zee xd .
    & da's stoer da gelle ook belgische zenders hebbe, wij hebbe geen nederlandse zenders ze, alle; kdenk to ni (x <33

Ik zou het niet weten, en ik wil het ook niet weten. Donna is en blijft de best. Dat andere gedoe mag niet in de plaats komen! -_-'

inderdaad,
    Donna gaat weg omdat er niett meer genoeg luisteraars zijn fzu iet, maar da snap ik dus zo hard NIETTT . Komaan, iedereen luisterd to naar donna, okke een paar naar stubru, mr donna is pakke beter (x

Ik hoop ni da ze allen 70's muziek gaan draaien ofzo :k.

inderdaad, en 80's en 90's mag ook ni!
    alléén muziek van nu,
    de hits! <33
    gosh, ik haatt al die kutfuckingliedjes van vroeger,
    naja , myn mening (x .
    houuuvanuu, poepesgatt <.33

Ik weet niet meer hoe het heet fsooxD
    mr peter Van de Veire kreeg er vele shows enal!^^

Get outta my head!

Ik weet niet meer hoe het heet fsooxD
    mr peter Van de Veire kreeg er vele shows enal!^^

ja, dat weet ik.
    & dat vind ik wel goed,
    peter van de veire is geweldig (x

(...)

ja, dat weet ik.
    & dat vind ik wel goed,
    peter van de veire is geweldig (x

Egt he!^^ enk el spijteg dat hi niet meer bij StuBru zit!-_-xD

Get outta my head!

(...)
    Egt he!^^ enk el spijteg dat hi niet meer bij StuBru zit!-_-xD

joaahh , alle, ik vind da ni zo spijtig, alle,
    kijk, ik was zo is naar één van zijn loveshows gegaan , en sindsdien vind ik hem geweldig . (x En dan had ik myn radio speciaal op stubru gezet wnt normaal sta die op donna,
    ma khad die op stubru gezet voor hem, en krijg ik ineens te hore da hij daar helemaal niet meer de ochtendshow doe eenzu,
    (x en toen deed myn radio stom en kreeg ik ehm ni meer terug op donna ö
    maar het lukt ondertusse terug (x

(...)
    ah, ik wist ni da die ook in nederland te pakke is (x wel stoer . x

ja, ik heb het ook , en ik woon ook in nl maar ik vind het egt een gare zender, kijk/luister er nooit naar

-ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

(...)

ja, ik heb het ook , en ik woon ook in nl maar ik vind het egt een gare zender, kijk/luister er nooit naar

haha, ik vind donna stoer (x

Maar misschien is de Nederlandse Donna iets anders dan de Belgische Donna want daar heb je ook andere TMF hea ;)
    Mar jullie hebbe leker geen StuBru (puh)

nou het is wel belgische donna hoor , want nederlander praten niet met zoo'n accent ;p

en jullie hebben lekker geen Q-Music , SLAM FM of CAZ! (puh)

-ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-